قدس انلاین : شایعات فراوانی پیرامون انتصاب یا عدم انتصاب محمدجواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

 از شامگاه گذشته خبر انتصاب محمدجواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در فضای مجازی منتشر شده و بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های فراوانی را با خود به همراه آورد.
این خبر از سوی منابع معتبر تایید نشده است و شخص محمد جواد استادی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، انتشار این خبر در فضای مجازی را شایعه دانست و گفت: بنده مشاور راهبردی و برنامه ریزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هستم و سمت دیگری ندارم.
با این وجود برخی اخبار غیر رسمی حکایت از انتصاب قریب‌الوقوع وی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد دارد که صحت و سقم این اخبار در روزها یا ساعات آتی مشخص خواهد شد.
محمدجواد استادی از فعالان فرهنگی با سابقه شهر مشهد به شمار می‌رود که در سوابق فعالیتی خود همکاری با تشکل‌های فرهنگی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را به ثبت رسانده است؛ مساله‌ای که از وی چهره‌ای معتدل به نمایش می‌گذارد و او را تبدیل به گزینه مناسبی برای ریاست این مجموعه پرتنش در شهر مشهد می‌کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.