قدس آنلاین: برنامه‌های دهه کرامت حوزه تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس از ۵ روز قبل در بخش‌های مختلف ورزشی از جمله پیاده‌روی جاده ولایت با همکاری آستان قدس و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

دومین دوره بازی‌های بومی محلی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن نوری ظهر امروز در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت شهرداری مشهد گفت: دومین دوره بازی‌های بومی محلی امسال با مشارکت شهرداری مشهد، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان در مشهد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دهه کرامت حوزه تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس از ۵ روز قبل در بخش‌های مختلف ورزشی از جمله پیاده‌روی جاده ولایت با همکاری آستان قدس و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری المپیاد محلات در مناطق مختلف شهر مشهد اشاره و اظهارکرد: این المپیاد مجموعا در ۳۵ رشته شامل ۱۳ رشته آقایان و ۱۲ رشته بانوان برگزار می‌شود.

نوری گفت: با توجه به فصل تابستان، کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های مختلف در سالن‌های شهرداری مشهد برای استفاده شهروندان با هزینه بسیار پایین در حال برگزاری است که شهروندان می‌توانند از این سالن‌ها برای گذران اوقات فراغت استفاده کنند.

وی به راه اندازی پایگاه‌های سلامت در دو بوستان مشهد اشاره و تصریح کرد: دو پایگاه سلامت ویژه درمان ورزشی در بوستان‌های ملت و بهار مشهد راه‌ اندازی شده است.

نوری ادامه داد: برگزاری جشنواره شهر شاد نیز در بوستان‌های کوهسنگی و ملت، به مدت ۲۰ روز، از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این مدیریت بوده است.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به پروژه‌های عمرانی این مدیریت اشاره کرد و گفت: چند پروژه از جمله مجموعه ورزشی توپی امید و زندگی ویژه بانوان واقع در تقاطع آموزگار و سید رضی، مجهز به سالن چند منظوره فوتسال، والیبال و بسکتبال، سالن‌های بدن‌سازی، رزمی و همچنین زمین‌های تنیس، اسکواش، پینت‌بال و کارتینگ در حال احداث است.

وی افزود: در کنار این مجموعه ورزشی، استخر و زمین پارک ملت مشهد نیز که وضعیت مناسبی نداشت بازسازی و زمین اسکیت بانوان نیز در این پارک راه‌اندازی شده است.

نوری اضافه کرد: همچنین با تاکید شهردار مشهد به مناسب سازی مجموعه‌های ورزشی شهرداری مشهد برای جانبازان و معلولان توجه شده و گود زورخانه‌ای نیز در ایام دهه کرامت در منطقه پنج شهرداری مشهد راه‌اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.