۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 609992

قیمت هر کیلوگرم مرغ در سطح خرده فروشی تهران که به مرز ۹۰۰۰ تومان در اوایل هفته رسیده بود امروز کاهش یافت و به ۸۲۵۰ تومان رسید.

قیمت مرغ کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین،قیمت هر کیلوگرم مرغ در سطح خرده فروشی تهران که به مرز ۹۰۰۰ تومان در اوایل هفته رسیده بود با ورود شرکت پشتیانی امور دام به بازار و توزیع مرغ منجمد کاهش یافت و به ۸۲۵۰ تومان رسید.

بر اساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت مرغ گرم استعلامی کشتارگاههای تهران ۷۴۰۰ تومان، پخش ۷۵۵۰ تومان، خرده فروشی ۸۲۵۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۷۸۰۰ تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۷۰۰۰ تومان است.

در این اطلاعیه خطاب به اعضای این اتحادیه آمده است که می‌توانید با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب۱۰درصد سود اقدام به فروش نمایید.

بنابر این گزارش، ستاد تنظیم بازار، چندی پیش قیمت کف و سقف مرغ را ۷۱۰۰ تومان تا ۷۸۰۰ تومان اعلام کرده و گفته بود که اگر قیمت مرغ به بیش از این قیمت برسد دولت به عرضه گوشت مرغ اقدام می‌کند و اگر به کمتر از ۷۱۰۰ تومان برسد گوشتمرغ را از تولیدکنندگان می‌خرد.

بنابراین گزارش با وجود اختصاص ارز یارانه‌ای ۳۸۰۰ تومانی به واردات خوراک دام و طیور ذرت و سویا در بازار افزایش قیمتداشته به‌طوری که بر اساس گفته فعالان بخش خصوصی قیمت هر کیلوگرم ذرت به حدود ۱۲۰۰ تومان و کنجاله سویا به ۲۶۰۰ تومان تا ۲۷۰۰ تومان رسیده و موجب نارضایتی فعالان این بخش شده است.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.