اعضای تیم فوتبال استقلال پس از دریافت روادید آلمان در هفته جاری به این کشور سفر خواهند کرد.

زمان سفر استقلال به آلمان مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، طبق هماهنگی های صورت گرفته اعضای تیم فوتبال استقلال روز گذشته با حضور در سفارت آلمان نسبت به اخذ روادید این کشور اقدام کردند و در نهایت آبی ها موفق شدند تا پایان ظهر دیروز روادید مربوطه را دریافت کنند.

استقلالی ها برای برگزاری یک بازی دوستانه مقابل «کالسروهه آلمان: قرار است روز پنج شنبه هفته جاری از راه ترکیه به آلمان بروند تا این دیدار را آنجا برگزار کنند .

شاگردان شفر پس از حضور در کشور آلمان و برگزاری دیدار دوستانه به ایران باز می گردند، اما با این وجود استقلالی ها بازی سوپر جام مقابل پرسپولیس را از دست می دهند .حتی تیم امید های استقلال هم که پیش از این قرار بود طبق خواسته شفر در بازی سوپر جام روز بیست و نهم تیر به میدان بروند نمی توانند به دلیل بازی در تاریخ ۳۱ تیر ماه آن هم مقابلپرسپولیس این کار را انجام دهند .با این حساب استقلال از حضور بزرگسالان و تیم امید در بازی سوپر جام ناکام است.

برنامه تمرین امروز استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در ۲ نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برای آمادگی هر چه بیشتر در اردوی ترکیه دنیال خواهند کرد .

طبق صلاح دید شفر تمرین روز گذشته آبی پوشان پایتخت تعطیل بود و اعضای تیم فوتبال استقلال دیروز با حضور در ترکیه به گردش و تفریح پرداختند .

افتخاری راهی ترکیه می شود 

طبق اعلام قبلی مدیر عامل باشگاه استقلال قرار است وی امروز برای مذاکره با تیام و جپاروف راهی ترکیه شود تا قرارداد این ۲ بازیکن را نهایی کند .

همچنین مدیران استقلال مذاکرات رسمی خود را با نیو مایر در ترکیه انجام می دهند تا این هافبک آلمانی ۳۲ ساله را نیز جذب کنند .

با این وجود بازیکنان خارجی همچون تیام ،جپاروف و نیو مایر راهی ترکیه می شوند تا قرارداد های خود را پس از توافق نهایی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.