قدس آنلاین:سخنگوی شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی گفت:برگزاری همایش آشناسازی تور اپراتورهای خاورمیانه با جاذبه‌های گردشگری خراسان رضوی در مشهد تصویب شد.

تور اپراتورهای خاورمیانه به مشهد می‌آیند

به گزارش باشگاه خبرنگاران از مشهد، فریدجواهرزاده سخنگوی شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی افزود: سومین جلسه شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی دردفترمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برگزار و پیشنهاد کارگروه بازاریابی این شورا مبنی بر برگزاری همایش تور اپراتورهای خاورمیانه مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش تور اپراتورها در توسعه گردشگری و به ویژه جذب گردشگرخارجی برای خراسان رضوی تصریح کرد: در این جلسه شورا مصوب شد که این همایش در ۶ ماهه دوم سال جاری در مشهد برگزار شود و پیگیری‌ها و اقدامات لازم در این خصوص نیز صورت گیرد.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان این که طرح تبدیل مشهد به منطقه ویژه زیارتی در این جلسه شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی مطرح شد، گفت: این طرح توسط بخش خصوصی مطرح شد و مقرر شد پیگیری‌های لازم توسط اداره کل میراث فرهنگی استان از استانداری خراسان رضوی، میراث فرهنگی کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.