مهناز خجسته نیا: انتظار برای نصب انشعاب جدید آب در مشهد متقاضیان را به صف کرده است.

صف متقاضیان انشعاب آب در مشهد

به گزارش خبرنگار ما تعدادی از شهروندان در تماس با دفتر مرکزی روزنامه قدس خواستار پیگیری این موضوع شدند.

یکی از متقاضیان انشعاب جدید آب در مشهد در گفت‌وگو با گزارشگر ما می‌گوید:

متأسفانه‌ برخی حاشیه‌های انشعاب آب متقاضیان را کلافه کرده است.

وی با بیان اینکه زمان نصب انشعابات جدید آب در مشهد هر روز پاسکاری می‌شود، می‌افزاید: این در حالی است که برخی شنیده‌ها حکایت از نبود تجهیزات مورد نیاز را دارد. 

شهروند دیگری هم با بیان اینکه تاکنون چندین بار زمان انشعاب جدید آب ساختمان مسکونی آن‌ها خلف وعده شده، اظهار می‌دارد: هر روز بهانه‌ای از سوی متولیان امر اعلام می‌شود، اما آنچه مشهود است اینکه دلیل اصلی این امر نبود یک قطعه مورد نیاز در تأمین‌ تجهیزات است.

به گفته وی این در حالی است که شرکت آب و فاضلاب نیز زیر بار این خلف وعده‌ها نمی‌رود.

یکی دیگر از شهروندان هم با انتقاد از نادیده گرفتن حقوق متقاضیان به دلیل انتظارهای بی حساب و کتاب می‌گوید: این در حالی است که شرکت آب و فاضلاب هیچ تلاشی در جهت جبران این خسارات ندارد.

به گفته وی متقاضیان انشعاب جدید در حالی معطل مانده‌اند که اطلاع رسانی شفافی از سوی شرکت آب و فاضلاب برای دلیل این امر نمی‌شود.

•       اظهار امیدواری یک هفته‌ای

گزارشگر ما برای واکاوی این موضوع به سراغ مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد می‌رود.

محمد زاده در گفت‌وگو با گزارشگر ما ضمن تأیید ادعای تأخیر در نصب انشعابات جدید آب اظهار امیدواری می‌کند مشکل مذکور در هفته جاری رفع شود.

وی از نصب انشعابات جدید آب براساس تاریخ درخواست نصب خبر می‌دهد و می‌گوید: از آنجا که به منظور ارتقای کیفیت خدمات و استفاده از لوازم استاندارد، فرآیند تأمین‌ لوازم نصب انشعابات آب با نظارت شرکت آبفای مشهد توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، تغییر پیمانکار مذکور باعث بروز تاخیر در نصب انشعابات آب شده است.

به گفته وی با پیگیری‌های صورت گرفته، روند انتخاب پیمانکار جایگزین تأمین‌ کننده تجهیزات در حال نهایی شدن است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.