قدس انلاین : مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: خیران تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان به حوزه ساخت و تجهیز مدارس خراسان رضوی کمک کرده اند.

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیران به ساخت و تجهیز مدارس خراسان رضوی

جاسم حسین پور ظهر یکشنبه در جلسه بررسی پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد: باید بگوییم در خراسان رضوی برای فضاهای آموزشی و تجهیزات مدارس مشکلاتی داریم اما خیرین ورود خوبی به این موضوع داشته اند و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کمک توسط آنها صورت گرفته است.

وی افزود: در استان خراسان رضوی ۴۸ آموزش و پرورش داریم که تعداد پروژه های نیمه تمام آن بیش از ۵۰۰ پروژه است که نیازمند حضور جدی خیرین برای تکمیل آنها هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات ما تجهیزات نامناسب هنرستان های می باشد و از سویی در این حوزه تراکم بالایی داریم که نیاز به خط اعتباری ویژه ای دارد که سعی کرده ایم از ظرفیت نمایندگان برای تامین اعتبار لازم استفاده کنیم.

حسین پور افزود: اگر به نظام تعلیم و تربیت اهمیت بدهیم مشکلات اجتماعی جامعه حل خواهد شد و به همین دلیل سعی کرده ایم در مجموعه خود شعارهای سال را اجرایی کنیم. 

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به طور مثال در حوزه اقتصاد مقاومتی کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین را شاهد بودیم و در حوزه اشتغال نیز پروژه های ما در هر شهرستان اشتغال خوبی را ایجاد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.