قدس انلاین : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هیچ رسانه ای به اندازه تئاتر وظیفه توسعه اخلاق و گفتگو را به خوبی انجام نمی دهد.

تئاتر وظیفه توسعه اخلاق را به خوبی انجام می دهد

جعفر مروارید ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر میثاق  که در سالن سینما ایران کاشمر برگزار شد اظهار کرد:نمایش نامه هایی که کار می شود و هنرمندانی که در عرصه بازیگری تئاتر فعالیت دارند افراد کارآمدی  هستند.

وی افزود: جامعه جوان ایران و مطالبات نو به نو نیاز به افرادی دارد تا انتقال دهنده فرهنگ از نسل کهن به نسل جدید باشند و در این میان می توان از ظرفیت هنر استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تئاتر زبان نقاد اجتماعی است و دارای قدمتی به مدت عمر انسان دارد.

مروارید با بیان اینکه دهه کرامت امسال به نام امام رضا(ع) اسوه اخلاق و گفتگو نامگذاری شده است افزود: در جامعه کنونی نیازمند اخلاق هستیم و هیچ رسانه ای به اندازه تئاتر وظیفه توسعه اخلاق و گفتگو را به خوبی انجام نمی دهد.

وی بیان کرد: برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر میثاق در کاشمر برای چندمین سال نطقه نوید و روشنی برای برگزاری این جشنواره درسطح ملی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه منطقه ترشیز دارای هنرمندانی همچون شبیه خوان ، تعزیه خوان و هنرمندان در عرصه های فرهنگی دیگر است گفت: با توسعه فعالیت فرهنگی و تأمین مطالبات فرهنگی در کاشمر، بردسکن و خلیل آباد می توانیم پویایی، سرزندگی و نشاط اجتماعی که نیاز امروز است را برآورده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.