وزیر تندرو اسرائیلی تأکید کرد که هواپیماهای اسرائیلی باید کودکانی را که اقدام به ارسال بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا می‌کنند، مستقیماً هدف قرار داده و به قتل برسانند.

وزیر اسرائیلی خواستار کشتار کودکان غزه شد

به گزارشد قدس آنلاین، به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت، نفتالی بنت در جلسه روز گذشته کابینه دولت رژیم صهیونیستی، خواستار هدف قرار دادن مستقیم کودکان فلسطینی با جنگنده‌ها و پهبادهای این رژیم شد.

این در حالی است که یکی از مسائل مطرح شده در جلسه روز گذشته کابینه دولت رژیم صهیونیستی، مسئله هدف قرار دادن کودکان فلسطینی بود که در نوار مرزی باریکه غزه اقدام به ارسال بالون ها و بادبادک های آتش زا به سمت اراضی اشغالی می کنند. البته رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته اعلام کرد که این کودکان را هدف قرار خواهد داد.

نفتالی بنت در زمان رسیدگی به این مسئله در کابینه دولت، تاکید کرد که تمامی این کودکان را باید هدف قرار دهیم و این هیچگونه منع قانونی ندارد!

بنت کودکان فلسطینی را تروریست خواند و گفت باید آنان را مستقیم هدف قرار داده و به قتل برسانیم.

در نهایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان جلسه دولت تصریح کرد که باید به پدیده ارسال بالون ها و بادبادک‌های آتش زا به هر شیوه‌ای پایان دهیم. نتانیاهو اشاره‌ای به چگونگی این مسأله نکرده است.

نفتالی بنت یکی از منتقدان شدید دست یابی به توافق آتش بس با حماس در غزه تحت نظارت مصر است. او تأکید کرد که این توافق یعنی تسلیم شدن در برابر حماس و این گونه این‌جنبش می‌تواند دوباره در تلاش برای تقویت توان نظامی خود باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.