قدس انلاین : رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: برای نخستین مرتبه مسابقات موتور کراس کشور چهارم مرداد در گناباد برگزار می شود.

مسابقات موتور کراس کشور در گناباد برگزار می شود

محمدعلی امینی در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه در محل اداره ورزش و جوانان گناباد اظهار کرد: یکی از اولویت های کاری ما در سال گذشته اصلاح و ترمیم ورزشگاه ها بود و برای  اولین بار نمایندگی ورزش و جوانان را در بخش کاخک راه اندازی کردیم که نتیجه آن راه اندازی مجدد سالن ورزشی این بخش بود و در سال جاری نیز گودباستانی آن فعال شده است.

وی با اشاره به گلایه مردم نوقاب در خصوص کف پوش سالن ورزشی این محدوده تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته کف پوش این سالن نیز با اعتباری ۷۵ میلیون تومانی تعویض شده و جوانان کلاس های اوقات فراغت خود را برگزارمی کنند.

امینی عنوان کرد: گناباد یکی از شهرهای کشتی خیز خراسان می باشد و علاقمندان زیادی به این رشته داریم که برای تقویت این رشته ورزشی سالن کشتی با اعتباری ۲۵ میلیون تومانی تعمیر شده که ۱۰ میلیون تومان آن را خیرین کمک کرده اند و برای تعویض تشک های آن به ۴۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به تیم های گودباستانی گناباد و رتبه های کسب شده توسط این تیم اظهار داشت: زورخانه ولی عصر گناباد که یکی از زورخانه های قدیمی بوده به صورت کامل بازسازی شده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در شهرستان افتاده راه اندازی خانه های ورزش روستایی می باشد که تاکنون یه خانه ورزش روستایی در روستاهای رهن ،بهاباد و زیبد راه اندازی شده است.

وی در ادامه  از برگزاری اولین دوره  مسابقات موتور کراس کشور در گناباد خبر داد و گفت: این دوره از مسابات چهارم مرداد در این شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.