قدس انلاین : رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد از فعالیت ۱۱۰تشکل قرآنی ویژه بانوان در دهه کرامت این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام  علی بخشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:برنامه های دهه کرامت بانوان با هدف ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی با تکیه بر سیره ائمه اطهار(ع) اجرا خواهد شود.

وی افزود: گفتمان دینی و کرامت انسانی، ‌برگزاری نشست تخصصی با عنوان عفاف و حجاب و تبیین جایگاه رفیع حضرت معصومه (س) و مهارت های زندگی در سیره رضوی، نشست بصیرتی با عنوان کریمه اهل بیت (ع)، اسوه بصیرت و عفت و طهارت از برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  مشهد، با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مسئولین هیئات مذهبی بانوان و مربیان قرآنی و  بانوان مداح تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای سطح معلومات بانوان در زمینه مسائل دینی واعتقادی و قرآنی، دوره های آموزشی متعددی را برگزار کرده و در سال جدید نیز این رویکرد با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

بخشی تصریح کرد: جامعه بانوان حضورگسترده ای در مجالس و محافل مذهبی و قرآنی دارند و از این رو ساماندهی و نظارت براین فعالیت های آنان از اهمیت ویژه ای برخورداراست. در راستای تبلیغ دین وآموزش قرآن کریم ۱۱۰تشکل قرآنی ویژه بانوان دردهه کرامت در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.