رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت صهیونیستی در برابر بادبادک های آتش زایی که از باریکه غزه فرستاده می شوند، شکست خورده است.

 گبای: دولت صهیونیستی در برابر بادبادک های آتش زا شکست خورد

به گزارش قدس آنلاین، آوی گبای در یادداشتی در صفحه اجتماعی "توئیتر" اظهار داشت:«ما هواپیماهای شبح "اف ۳۵" و "اف ۱۶" و نیز سامانه موشکی گنبد آهنین و زیردریایی های بسیار گران قیمت در اختیار داریم و در جنگ سایبری هم در جهان بسیار پیشرفته هستیم و ارتش قدرتمند و رئیس ستاد مشترک قوی داریم، اما کابینه امنیتی خوبی نداریم که تصمیمات مناسبی اتخاذ کند و از همین رو، در برابر بادبادک های آتش زا شکست می خوریم.»

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده ب ود که این رژیم در جنگ طولانی مدت با جنبش مقاومت اسلامی "حماس" قرار دارد.

به گزارش شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو تصریح کرد که «همان طوری که در حال تکمیل احداث دیوار حائل به منظور ممانعت از احداث تونل های مقاومتی هستیم و همان طور که در مقابله با حملات دسته جمعی به دیوارها موفق شدیم، به ارتش دستور تخریب و پایان دادن به ترس و وحشت ناشی از بادبادک ها و بالون های آتش زا را دادیم.»

نتانیاهو این اظهارات را امروز دوشنبه در جریان بازدید از شهرک صهیونیست نشین "اسدوروت" و دیدار با روسای شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه بیان کرد. وی تصریح کرد که «حملات متقابلی صورت می گیرد و مساله تنها به یک حمله ختم نمی شود و ما می دانیم که در جنگ طولانی مدت قرار داریم.»

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد که «صد سال است که با قدرت با "تروریسم" جنگ می کنیم.  در این نقطه و در این لحظه. اینجا خط آتش و درگیری میان "تروریسم اسلامی" و "کشور یهودی" است و ما مصمم به پیروزی هستیم.»

وی اعلام کرد که به ارتش صهیونیستی دستور داده است که به پدیده بادبادک ها و بالون های آتش زا که از غزه فرستاده می شوند، پایان دهد. نتانیاهو مدعی شد که «چیزی به نام آتش بسی که بادبادک ها و بالون های آتش زا از آن مستثنی شوند، وجود ندارد و اگر حرف مرا نمی فهمید، با عملیات های ارتش خواهید فهمید.»

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی قبل از این هم جوانان فلسطینی را در مرزهای شرقی شهرهای بیت حانون و دیر البلح واقع در وسط و شمال نوار غزه هدف قرار داده بودند.

بادبادک ها و بالون های آتش زا یکی از ابزارهای مقاومتی جوانان فلسطینی برای وارد کردن خسارت های مادی سنگین به رژیم صهیونیستی در واکنش به سرکوب تظاهرات های مسالمت آمیز حق بازگشت است که از تاریخ ۳۰ مارس گذشته آغاز شده اند. این عملیات ها تاکنون خسارت های زیادی به رژیم صهیونیستی و مراتع و مزارع شهرک نشینان صهیونیست در شهرک های اطراف نوار غزه وارد کرده است و این رژیم با وجود بسیج تمامی امکانات نتوانسته است جلوی ارسال این بادبادک ها و بالون های آتش زا را بگیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.