رشتخوار-به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جمعی از کشاورزانرشتخوار از دیرکرد تحویل مطالبات گندمکاران از مسئولان انتقاد کردند و گفتند : کشاورزان گندمکار شهرستان رشتخوار به بانک ها بدهکارند و فشار مضاعف بانک ها برای پرداخت بدهی موجب مشکلاتی برای این قشرشده است.

مطالبات  کشاورزان" گندمکار رشتخوار پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسن حسینی عضو انجمن صنفی کشاورزان رشتخواردر جمع مسئولان در فرمانداری  با بیان این که کشاورزان این شهرستان هر ساله  پول گندم تحویلی را قطره قطره و با تاخیر دریافت می کنند اظهار داشت: کشاورزان شهرستان رشتخوار شرایط نامناسبی از لحاظ مالی دارند و نیاز است تمامی مطلباتشان در اسراع وقت پرداخت شود.

وی گفت:  با گذشته دو ماه از تحویل گندمشان به دولت با خرید تضمینی هنوز ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاوزی رشتخوار هم با تایید طلب کشاورزان از باب تحویل گندم از دولتبه خبرنگار قدس آنلاین، گفت:در سال جاری تا کنون ۱۵ هزارو ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده که توانسته ایم ۵۰ درصد مطالبات آنان را پرداخت کنیم.

حمید رضا رضایی گفت:بزودی طی ماه های آینده طبق قول مسئولان استانی باقیه مطالبات کشاورزان پرداخت می شود.

وی هم در خصوص کمبود کود اوره در این شهرستان به خبرنگار قدس آنلاین، گفت:مدتی با این مشکل مواجه هستیم که طی روز گذشته با پیگیرهایی این امر محقق شد و کود به سطح شهرستان ارائه شد.

وی با ذکر این که سالانه بیش از ۳۵۰ هزار تن محصولات زراعی و باغی در شهرستان رشتخوار وارد بازار های مصرف می کند اظهار اشت :رشتخوار قطب تولید گندم و زعفران در استان خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.