ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: سال آینده عملیات گازرسانی به استان ایلام به اتمام رسیده و همه نقاط شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

اتمام عملیات گازرسانی به ایلام در سال آینده

عباس  شمس اللهی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بیشتر نقاط شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند، اظهارداشت: عملیات گازرسانی به شهرهای دره شهر، سیروان، چرداول، هلیلان و دهلران رو به اتمام است و همه ساکنین این مناطق، در سال آینده به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد گاز به برخی نقاط روستایی و صعب العبور استان که از شبکه سراسری گاز فاصله بسیاری داشته نرسد، افزود: با این حال سال آینده عملیات گازرسانی به همه نقاط شهری و روستایی استان به اتمام رسیده و مشترکین می توانند از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تأکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی گاز، بیان داشت: در فصل تابستان دامنه مصرف کاهش یافته بنابراین مشترکین بایستی به این موضوع توجه داشته باشند که اگر میزان مصرف آنها از دامنه تعیین شده بیشتر شود، هزینه گاز مصرفی آنها به صورت پلکانی افزایش می یابد.

عباس شمس اللهی یادآور شد: گاز طبیعی علی رغم داشتن مزایای متعدد، در صورت عدم رعایت نکات ایمنی می تواند حوادث تلخی را رقم زند بنابراین از مشترکین خواهشمندیم که نکات ایمنی را در هنگام استفاده از گاز طبیعی رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.