رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه برنامه‌های سازمان نیازمند اصلاح و بازبینی منصفانه است، گفت: زیرساخت‌های رشد و اعتلای جوانان را فراهم می‌کنیم.

زیرساخت‌های رشد و اعتلای جوانان را فراهم می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین،شهاب الدین صابونچی در افتتاحیه دومین دوره انتخابات مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ما در سازمان این است که فضا و زیرساخت لازم را برای رشد و اعتلای جوانان فراهم کنیم، گفت: این برنامه ها در حقیقت نوعی سرمایه گذاری روی نیروی جوان و فعال است و فضایی را فراهم می کند که جوانان حضور و نقش آفرینی در فعالیت ها را تجربه کننند.

وی ضرورت یادگیری کار تشکیلاتی را به جوانان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این حوزه فضا برای آموختن بی نهایت است پس هیچ گاه خود را بی نیاز از دانستن مطالب جدید ندانید و علاوه بر استفاده از تجربیات گذشته به دنبال یادگیری دانسته های جدید و علمی باشید.

رئیس سازمان جوانان انفعال را آفت جوانی دانست و گفت: در فعالیت هایی که انجام می دهیم منفعل نباشیم اما به دنبال رقابت سالم و منطقی باشیم. جوان ما باید این اعتماد به نفس را پیدا کند که بتواند بدون ترس و البته با رعایت حرمت هااز حقوق خود دفاع کند.

صابونچی خطاب به جوانان گفت: با دغدغه های شما آشنا هستم و این شور و حال جوانی برای برگزاری این انتخابات مبارک است و بدنبال این هستیم تا با برگزاری جلسات متعدد اشکالات و نقص‌هایی که وجود دارد، رفع شود.

وی برنامه های سازمان نیازمند اصلاح و بازبینی منصفانه دانست و افزود: اینکه تعداد محدودی از اعضا در برنامه ها مختلف شرکت داشته باشند برای سازمان آسیب است چون علاوه بر اینکه باعث خستگی این اعضا می شود انگیزه را از سایر اعضا می گیرد و ما راهی نداریم جز اینکه به گسترش فعالیت ها در بین همه اعضا فکر کنیم.

فراهم کردن زیرساخت های لازم برای جذب و خلق منابع مادی و معنوی جدید از دیگر مواردی بود که صابونچی به آن اشاره کرد و گفت: اینکه در سازمان به دنبال این باشیم که بر اساس همین منابعی که هست فعالیت کنیم علاوه بر اینکه پیشرفتی نمی کنیم عقب گرد هم خواهیم داشت و همینجا از جوانان می خواهم که با ارتباط مثبت و خلاقیت به دنبال جذب و خلق منابع جدید باشند.

وی با اشاره به اینکه رسالت اجتماعی ما کمک به همنوعان است و باید با همه ارگان هایی که در این زمینه فعالیت می کنند همکاری لازم را داشته باشیم. افزود: ظرفیتی که فقط در سازمان وجود دارد اینست که می تواند از ابزارهای تکنولوژی استفاده بهینه کرد و جوانان ما باید پیشتاز و پیشرو و هوشمند در فکر کردن و برنامه ریزی باشند.

دومین انتخابات مجامع دبیران منتخب استانی کل کشور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در روزهای  ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود، دبیران منتخب استانی که کاندید شورای مرکزی مجامع هستند در این انتخابات حضور دارند و بقیه اعضا به آن‌ها رای می‌دهند. شورای مرکزی مجامع کانون‌های سازمان جمعیت هلال احمر در همه استان‌های کشور در دو بخش جوانان و دانشجویان وجود دارد. در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در این انتخابات حضور دارند که ۳۲ نفر آن‌ها دبیران جوانان و ۳۲ نفر دبیران دانشجویی هستند و از هر بخش ۹ نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی شناخته خواهند شد. این مجامع در سیاستگذاری‌ها و تصمیم گیری‌های سازمان جوانان مشارکت می‌کنند و حتی با رئیس و دبیر کل جمعیت هلال احمر ماهانه جلساتی خواهند داشت که نظرات و پیشنهادات جوانان را به مسئولان منتقل می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.