آیا کودتا علیه ترامپ در راه است؟/طبقه حاکم آمریکا از ترور و کودتا ابایی ندارداسپوتنیک در گزارشی نوشت واکنش شدید مقامات آمریکایی به دیدار ترامپ و پوتین ممکن است پیامدهایی جدی برای رئیس‌جمهور آمریکا در پی داشته باشد.

آیا کودتا علیه ترامپ در راه است؟/طبقه حاکم آمریکا از ترور و کودتا ابایی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت همانطور که پیش‌بینی شده بود مقامات سیاسی آمریکا به دیدار روز گذشته دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در شهر هلسینکی فنلاند، واکنش شدیدی نشان دادند. پس از نشست خبری ترامپ با پوتین انواع تهمت ها به سمت وی روانه شد، اما از میان آنها تهمت «خیانت» است که رئیس‌جمهور آمریکا را در معرض خطری جدی قرار داده است.

گزارش اسپوتنیک می افزاید دموکرات ها، جمهوری خواهان، مقامات اطلاعاتی آمریکا، رسانه های جنگ طلب و لیبرال همگی موجی از حملات لفظی را علیه ترامپ به راه انداخته اند. روزنامه آمریکایی واشنگتن پست ترامپ را به «تبانی آشکار با رهبر جنایتکار یک قدرت متخاصم» متهم کرد. هنگامی که به عمق واژه های به کار رفته علیه ترامپ فکر می کنیم در می یابیم که آنها ممکن است پیامدهای جدی در پی داشته باشند.

واشنگتن پست نیز همانند سیاستمداران و دیگر رسانه های آمریکایی رئیس جمهور این کشور را به سبب طرفداری از پوتین در رد ادعاها درخصوص دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، به خیانت به سرویس های اطلاعاتی این کشور متهم کرد. همچنین جان برنان، رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ترامپ را خائنی خواند که به سبب دیدار با پوتین مرتکب شدیدترین جنایت ها شده است.

گزارش اسپوتنیک می افزاید حملات لفظی علیه ترامپ آن هم در این حد تنها یک دلیل می توان داشته باشد: اینکه تصمیم‌گیرندگان سیاسی آمریکا خواستار کودتا علیه چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور و برکناری وی از قدرت هستند. سردمداران سیاسی آمریکا رأی خود را درباره ترامپ صادر کرده اند؛ اینکه او دشمن کشور (آمریکا) است. آنها آشکارا خواستار طغیان علیه کاخ سفید هستند.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است تنها مانعی که باعث می شود سردمداران سیاسی آمریکا خواسته خود مبنی بر کنار زدن ترامپ از قدرت را اجرایی نکنند، ترس از این موضوع است که دخالتی در این ابعاد ممکن است به شورش اجتماعی گسترده علیه تصمیم گیرندگان اصلی در ساختار حکومتی این کشور منجر شود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است رسانه های آمریکایی در روزهای آینده بر شدت حملات خود علیه رئیس جمهور آمریکا و معرفی کردن او به عنوان یک خیانتکار خواهند افزود. با احتساب اینکه ترامپ در ساختار حکومتی آمریکا دشمنان قدرتمندی دارد، نظر مردم این کشور ممکن است هر آن درباره او تغییر کند و وی به عنوان کسی که به کشورش خیانت کرده و با دشمن متخاصم همدست شده است، قلمداد شود. در آن صورت باید گفت ترامپ رفتنی است.

در پایان گزارش اسپوتنیک نیز با اشاره به اینکه طبقه حاکم در آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ترور و کودتا ابایی ندارد، آمده است واکنش شدید محافل سیاسی آمریکا به تلاش های ترامپ برای برقراری رابطه با روسیه بیانگر این است که نیروهای قدرتمند آمریکا در جهت مقابله با رئیس جمهور این کشور گام بر می دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.