رافعی با اشاره به گرمای هوا و ضبط سکانس‌های خیابانی فیلم جدیدش گفت: کمی فیلمبرداری را به تعویق می اندازیم تا هوا خنک تر شود و البته با توجه به فضای پاییزی داستان، این تأخیر لازم است.

گرمای هوا فیلمبرداری «سلوک» را به تعویق انداخت/ «بهت» اواخر تابستان اکران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس رافعی کارگردان و تهیه کننده سینما با اعلام خبر فوق گفت: قرار است فیلم سینمایی «سلوک» به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه‌کنندگی خودم جلوی دوربین ببریم. پروانه ساخت این اثر سینمایی به تازگی صادر شده و قرار است پیش تولید آن آغاز شود.

وی در ادامه افزود: البته قرار بود ما فیلمبرداری کار را همین روزها شروع کنیم اما به دلیل گرمای بیش از حد هوا و البته با توجه به فضای فیلم در فصل پاییز ترجیح دادیم قدری زمان بدهیم و فیلمبرداری را با خنک تر شدن هوا و نزدیک شدن به پاییز آغاز کنیم که با فضای داستان همخوانی بیشتری دارد. ضمن این که هنوز پیش تولید هم آغاز نشده و مذاکره ای با هیچ بازیگری صورت نگرفته است.

رافعی تأکید کرد: فضای «سلوک» شهری و فضای داستانی آن زنانه است و فکر می کنم بعد از «فصل فراموشی فریبا» که آن هم فضایی زنانه داشت این فیلم در حال و هوای تلاش‌های زنانه برای زندگی است.

این کارگردان درباره دیگر فیلمش توضیح داد: همچنین فیلم سینمایی «بهت» به کارگردانی محمد نشاط تمام مراحل فنی را به پایان رسانده و تحویل هدایت فیلم شده است و احتمالا اواخر شهریورماه روانه سینماها شود.

«بهت» ژانری اجتماعی دارد و درباره زوجی از قشر متوسط ایران امروز است که پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند و برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است. مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری جلوی دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.