شورای نگهبان در برابر دشمن در این چهاردهه، برنامه مقابله دقیقی داشته و مانند کوهی نفوذناپذیر عمل کرده است .

شورای نگهبان حافظ قانون و دستاوردهای مردمی

 وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن مترصد است تا در فتنه های پیش رو، قشرهای ضعیف تر را وارد خیابان کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان مشهد افزود: روسای جمهور آمریکا که درباره تاثیرگذاربودن تحریم ها در بدنه ملت ایران زمینه سازی های گسترده ای کردند و متاسفانه عده ای هم در داخل با سوء مدیریت یا بعضی خیانتها، به این موج دامن زدند باعث شده است، برای برخی از مردم، کارآمد بودن تحریم ها موردشبهه قرار بگیرد؛ درحالی که علت اصلی این تلاطم های اقتصادی ناکارآمدی برخی مسئولان است.

وی در این همایش که با حضور بیش از  هزارو 500نفر از عوامل شبکه نظارت  شهرستان مشهد در حسینیه امام خمینی (قدس سره) مشهد برگزار شد با اشاره به حضور همیشه مردم در صحنه های دفاع از انقلاب گفت: امنیت فعلی کشور به علت هزینه ی این ملت در دفاع مقدس است چراکه ملت ایران ولایت مدار ماند و با خون خود، نهال نورسته انقلاب را در برابر تهدیدات غیرقابل وصف خارجی آبیاری کرد.

وزیر سابق اطلاعات افزود: این فرمول تا ابد ساری و جاری است که اگر ملتی بخواهد در برابر مستکبران سر بلند کند، باید هزینه بپردازد؛ در دوران دفاع مقدس کشورهای حوزه خلیج فارس شامل عربستان، کویت، امارات بیش از 70میلیارد دلار هزینه کردند تا از صدام مقابل ما حمایت کنند، اما این اسکناس ها همگی خاکستر شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در حفظ دستاوردهای مردمی افزود:در طول تاریخ به کرات شاهد آن بوده ایم که پس از انقلاب و حرکات متعدد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، بعضی حرکات موثر این مردم رنج کشیده، با توطئه سیاسی نرم از جانب دشمنان خارجی و خائنان داخلی نقش بر آب شده است از این رو حضرت امام خمینی (قدس سره) شورای نگهبان را با حرکت خردمندانه، تاسیس و دستاوردهای مردمی انقلاب اسلامی را تا ابد بیمه کردند.

وی گفت: انقلابهایی چون فرانسه، الجزایر و انقلاب های متعدد عربی در موج بیداری اسلامی، در بازه زمانی به گونه ای منحرف شدند که ارزش های اساسی آن ها تبدیل به ضدارزش شد اما این انقلاب با وجود توطئه های بی سابقه دشمنانش مسیر خود را ادامه می دهد که این استمرار در حرکت و حفظ ارزش ها مدیون وجود نهادهایی چون شورای نگهبان است.

وزیر سابق اطلاعات افزود: پیش بینی استکبارجهانی این بود که انقلاب ایران همچون نمونه های قبلی، با توطئه نرم به کلی نابود شود اما دو حرکت تاریخی امام یعنی طرح مقوله ولایت فقیه و تاسیس نهاد شورای نگهبان پیش بینی های دشمنان را باشکست مواجه کرد.

حجت الاسلام مصلحی شورای نگهبان را کوه نفوذناپذیری در برابر دسیسه های دشمنان عنوان کرد و گفت: امام سازمانی را تدوین کرد که توانایی مقابله با نظام سلطه را به صورت زنده و پویا دارد؛این نهاد برای هر برنامه ریزی سنگین و هدفمند دشمن در این چهاردهه، برنامه مقابله دقیقی داشته و مانند کوهی نفوذناپذیر عمل کرده است .

وی با بیان این که شورای نگهبان با یک تجربه تاریخی بوجود آمده است افزود:این  منزلت و جایگاه استراتژیک شورای نگهبان همواره موردغفلت قرار می گیرد.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: آمریکا امروز در حال فروپاشی است و هم‌اکنون 14 میلیون مقاله در باره فروپاشی نظام آمریکا وجود دارد که بخش زیادی از آن توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه های آمریکایی نوشته شده است اما این آمریکا با چنگ و دندان برای بقا در عرصه سیاسی و استراتژیکی جامعه بین الملل درحال جنگیدن با همه دنیا ازجمله متحدان اصلی خود مثل اروپا یا کانادا است.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محرابی، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی خراسان رضوی با بیان این نکته که پارسال حدود 15 هزارو 500نفر برسر صندوق ها حاضر بوده اند و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را در خراسان رضوی برعهده داشتند افزود: بیش از یک سوم ناظران انتخابات استان در حوزه مشهد و کلات مشغول خدمت بوده اند و این شبکه مطمئن و امین بازوی قدرتمند و قابل اعتماد ملت در حفظ آراء مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.