قدس آنلاین: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی از بهره برداری ورزشگاه ثامن الائمه(ع) تا شش ماه دیگر خبرداد.

چمن ورزشگاه ثامن الائمه(ع) نفس می کشد

 امیر زارعی در گفتگو با برنادرخصوص شرایط ورزشگاه ثامن الائمه اظهارداشت: عملیات مرمت و بازسازی زمین چمن ورزشگاه از ۲۱ تیرماه سال جاری آغاز شده است که علاو بر چمن تعویض اسکوربوردکه یکی از اشکالات مهم این ورزشگاه به شمار می‌آمد دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه ای که اواخر سال ۹۶ در دفتر مقدوری، معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، با حضور رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ومدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، متعهد شدکه مشابه آنچه در ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز و نقش جهان اصفهان پیاده سازی شده، در ثامن الائمه مشهد نیز اجرایی شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان بیان کرد: می توانیم زودتر از زمان اعلام شده کار را به اتمام برسانیم اما به دنبال ایجاد شرایط استاندارد برای این ورزشگاه هستیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان تصریح کرد: در بهمن ماه یا اوایل اسفند ما می توانیم میزبان مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) باشیم و به دلیل اینکه همیشه دوومیدانی کاران و فوتبالیست ها مشکلاتی برای تمرین در کناریکدیگر داشته اند، راه اندازی پیست تارتان به دلیل بُعد مسافت و شرایط آنجا هیچ صرفه ای ندارد وقرار نیست روکش تارتان در این مجموعه نصب شود.

وی افزود: ما نمی خواهیم تجربه سعد آباد را در آنجاتکرار کنیم، به همین دلیل پیست استاد صابری در مجموعه کوثر برای ورزشــکاران دوومیدانی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.