قدس آنلاین:فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه توسعه بهتر زیستن جز توانمندی سازی خانواده ها و افراد آسیب دیده میسر نخواهد شد، گفت: سال گذشته جهت جامع هدف بهزیستی بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

 پرداخت ۱ میلیارد تومان وام اشتغال زایی توسط بهزیستی درخلیل آباد

به گزارش قدس آنلاین ، شاکری  با بیان اینکه دولت در راستای کاهش فقر در جامعه برنامه های بسیار خوبی را اجرا کرده است افزود: افزایش یارانه و مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی یکی از کارهای خوب دولت بود.
وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت در کاهش فقر و توجه به محرومین پیشگام بوده است عنوان کرد:عدم مهارت در حوزه اشتغال را یکی از مشکلات جوانان است و حلقه مفقوده اشتغال، عدم مهارت متقاضیان کار است.

شاکری متذکر شد: متأسفانه امروزه عده ای به جامعه یاس و نا امیدی تزریق می کنند که این حرکت آن‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ۱۳۶۸ معلول در دسته بندی های مختلف جسمی، حرکتی، ذهنی، نابینایان، نا شنوایان و روانی مزمن را تحت پوشش قرار داده شده گفت: تعداد ۲۲۱ معلول شدید و خیلی شدید از خدمات مستمری و افزایش هدفمندی یارانه ها که اواخر سال گذشته شروع شد استفاده می کنند. اواز پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان کمک های موردی، cbr، مناسب سازی و شهریه دانشجویان به ۵۵۰ نفر از معلولان خبر داد و گفت: تمامی اعتبارات سازمان بهزیستی در راستای توانمند سازی افراد تحت پوشش است. وسال گذشته در واحد توان‌بخشی به ۶۵ نفر از معلولان تسهیلات خود اشتغالی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

همچنین بهره برداری از ۶۵ واحد مسکن تک معلولی و دو معلولی در خلیل آباددرسال گذشته با پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان به خانواده های جامعه هدف  باعث شده سالانه ۱۰ درصد از افراد تحت پوشش از چرخه حمایت خارج شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.