قدس انلاین : مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های ولادت امام هشتم شیعیان در صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های ولادت امام رضا(ع) روی آنتن سیمای رضوی می‌رود
محسن نصرپور ، اظهار داشت: با نزدیک شدن به سالگرد ولادت شمس الشموس حضرت رضا (ع)  این برنامه‌ها در سه بخش صدا، سیما و برون مرزی تولید و پخش می‌شود. 

وی افزود: ویژه برنامه زیر سایه خورشید، شبا هنگام و سرای زندگی به استقبال ولادت امام رضا (ع) می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: امسال نیز رادیو تاجیک برنامه‌ای 15 دقیقه‌ای با عنوان امام رئوف را تهیه کرده که در شب سالروز میلاد با سعادت امام همام (ع)، روز میلاد و شب همان روز مجموعاً به مدت 45 دقیقه پخش می‌کند و برنامه‌های کافه صبح، در خانه، روی موج جوانی و ترنم باران هم با رویکرد ایام ولادت امام رضا (ع) از رادیو دری صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیمای خراسان رضوی نیز با عنایت به ایام با سعادت ولادت امام رئوف ویژه برنامه‌هایی را تحت عنوان: تا آسمان، خورشید مهربانی، نورالهدی، برنامه میزبان و پخش زنده نماز جماعت و قرآن را در دست تولید و پخش دارد.

نصرپور در پایان با اشاره به اینکه واحد خبر مرکز خراسان رضوی همچون سال‌های قبل در این ایام به تولید گزارش‌های مختلف حول محور امام رضا (ع) می‌پردازد، بیان کرد: از جمله آن گزارش‌ها می‌توان به گزارش‌های پیوند مردم با امام، امامی که غریب نیست، ضامن آهو، مسیر خورشید، زائر مدافع حرم و 15 عنوان گزارش دیگر اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.