عاملان به پرواز درآوردن بادبادک‌های آتش‌زا از غزه اعلام کردند، به فعالیت‌شان ادامه خواهند داد و از هیچ کسی دستور نمی‌گیرند و مقاومت صلح آمیزشان تا زمان محقق شدن خواسته‌هایشان درخصوص برداشتن محاصره همچنان ادامه می‌یابد.

به پروازدرآورندگان بادبادک‌های آتش‌زا: به راه‌مان ادامه می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، گروه فلسطینی موسوم به "واحد بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا" در نوار غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: ما از صبح امروز بالون‌ها را به سمت اراضی اشغالی به پرواز درآوردیم تا به همه ثابت کنیم که از کسی دستور نمی‌گیریم و مقاومت صلح آمیزمان تا زمان تحقق خواسته‌ها و برداشتن محاصره ادامه خواهد داشت.

این گروه فلسطینی اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر اینکه جنبش حماس در راستای توقف به پرواز درآوردن این بادبادک‌ها و بالون‌های حامل مواد آتش‌زا عمل خواهد کرد و این جنبش به منظور ممانعت از به پرواز درآوردن بالون‌ها نیروهایش را در منطقه مرزی مستقر کرده است را رد کرد.

گروه مذکور همچنین اعلام کردند: این‌ها شایعات مغرضانه‌ای هستند که هدفشان گسترش روحیه شکست است و ما اعلام می‌کنیم که این اخبار کاملا بی‌اساس است.

عاملان به پرواز درآوردن بادبادک‌های آتش‌زا تاکید کردند که گروه‌های فلسطینی از غزه مقاومت صلح‌آمیز را متوقف نخواهند کرد.

این گروه فلسطینی به طرف اسرائیلی نسبت به افزایش دامنه و موارد آتش‌سوزی‌ها هشدار داد و اعلام کرد: میان افزایش محاصره و مقدار آتش‌سوزی رابطه‌ای وجود دارد.

مسؤولان اسرائیلی روز سه‌شنبه گذرگاه تجاری "کرم ابوسالم" واقع در جنوب نوار غزه را به روی انتقال کالاها به استثنای ورود داروها و مواد غذایی بستند.

جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی را که در آن عاملان به پرواز درآوردن بالن‌ها و بادبادک‌های آتش‌زا علی رغم دستیابی به توافقات درخصوص آتش‌بس میان گروه‌های فلسطینی و اسرائیلی با میانجیگری مصر مورد هدف قرار دادند.

فعالان فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت که از اواخر ماه مارس آغاز شده بود، بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا را به سمت شهرک‌های مجاور با غزه به پرواز درآوردند.

تکنولوژی‌های نظامی اسرائیل نتوانست مانع توقف این بادبادک‌ها و بالن‌ها شوند که منجر به آتش گرفتن هزاران دونم از  زمین‌ها و جنگل‌ها واقع در جنوب اراضی اشغالی طی سه ماه گذشته شدند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.