قدس انلاین : مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: صلوات خاصه امام رضا (ع) ساعت هشت صبح هر روز، همزمان با آغاز دهه کرامت از ۶۰ نمایشگر شبکه هوشمند اطلاع رسانی سطح شهر مشهد به صورت سراسری پخش می‌شود.

پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از نمایشگرهای شهری مشهد

 محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: نصب و راه‌اندازی نمایشگرهای شبکه اطلاع‌رسانی شهری از سال گذشته با هدف ارائه اطلاعات به شهروندان با استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی هوشمند و در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه فناوری‌های جدید در سطح شهر مشهد آغاز شده و در ماه مبارک رمضان پیرو دستور شهردار مشهد، جهت پخش اذان در اکثر نقاط پرتردد شهر گسترش یافت.


وی افزود: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و با هدف تقویت روحیه مذهبی، ایجاد شور و نشاط معنوی در جامعه و نیز اشاعه فرهنگ رضوی، نسبت به پخش سراسری و هماهنگ صلوات خاصه امام رضا (ع) در ساعت 8 صبح از نمایشگرهای هوشمند اقدام شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امکان مدیریت یکپارچه و هماهنگ محتوای پخش شده روی تعداد نامحدودی از نمایشگرها، پخش انواع مختلف فایل‌های گرافیکی و تصویری با زمان¬بندی مشخص تعریف شده، قابلیت پخش اذان به صورت آنلاین با توجه به مجهز بودن نمایشگرها به سیستم صوتی جزو مهمترین قابلیت‌های نمایشگرها می‌باشد.

رجائیان به توسعه فازهای بعدی این سامانه اشاره کرد و افزود: در فازهای بعدی توسعه این سامانه با استفاده از مشارکت بخش خصوصی و ایجاد المان‌های هوشمند چند منظوره خواهد بود که هم اکنون در دست بررسی است. بدیهی است پس از نهایی شدن طرح و انتخاب سرمایه‌گذاری این طرح در سطح شهر توسعه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.