قدس انلاین : برگزیدگان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، چهارشنبه 27 تیرماه همزمان با پایان یافتن این رویداد بزرگ قرآنی در مشهد اعلام شد.

برگزیدگان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند

در مرحله استانی حدود 114 نفر از فعالان قرآنی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی خراسان رضوی شرکت کرده بودند و این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل،حفظ کل، حفظ ۲۰،۱۰و ۵ جزء و دعاخوانی از 25 تیرماه در شهر مشهد مقدس فعالیت قرآنی خود را آغاز کرد.

براساس رای هیات داوران، سیده سمانه محروقی، فاطمه علی آبادی و سمانه سادات موسوی از مشهد، سمانه حسین نژاد از خلیل آباد و کبری قربانی از مشهد به ترتیب پنج رتبه برتر در رشته حفظ کل این دوره مسابقات را از آن خود کرده اند.
در رشته حفظ 20 جزء رویا فضائلی، بهاره علی آبادی، فاطمه خالقی، ملیحه عسگری و نجمه ملک پور زاده از مشهد به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.
علیه مهدوی نیا از مشهد، فاطمه صالح آبادی سبزوار، بهجت آسیون چناران، زهرا علیزاده و فاطمه فرهادی از مشهد به ترتیب موفق به پنج رتبه برتر این دوره مسابقات در رشته حفظ 10 جزء شدند.
همچنین برترین ها در رشته حفظ 5 جزء به ترتیب خانم ها هانیه علیزاده، مریم حسین پور از مشهد، مهری سالاری از طرقبه و شاندیز، فاطمه خانزری جغتای و طیبه سادات موسوی از مشهد معرفی شدند.
معصومه صهبایی استاد از مشهد، راضیه سادات علوی سبزوار، مریم استاد چناران و معصومه شمشیری از مشهد توانستند به ترتیب در رشته قرائت ترتیل بدرخشند.
و در آخر بر اساس اعلام نظر هیات داوران خانم بی بی مریم حسینی نفر اول مسابقات دعا خوانی در مرحله استانی مسابقات خراسان رضوی اعلام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.