مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی خمین به دلیل انفجار مخزن یک کارخانه تولید فرآورده‌های نفتی خبر داد؛ وی آتش سوزی را بسیار گسترده و خطرناک عنوان کرده است.

انفجار مخزن کارخانه فرآورده‌های نفتی علت حادثه/ آتش‌نشانی:حریق گسترده و خطرناک است

به گزارش قدس آنلاین، حادثه آتش سوزی در یک واحد صنعتی در شهر خمین منجر به وقوع حریق گسترده در این شهرک شد.

بر اساس این گزارش دقایقی پیش یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی خمین بر اثر انفجار دچار حریق شد؛ هم اکنون نیروهای امدادی از نقاط مختلف به محل اعزام شده و در حال مهار حریق هستند.

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: متاسفانه یک ساعت پیش خبر وقوع حریق در شهرک صنعتی خمین به مرکز 125 آتش نشانی اعلام و بنا به درخواست مدیریت ستاد بحران استان سه دستگاه خودروی آتش نشانی از اراک به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه مخزن یک کارخانه تولید فرآورده های نفتی دچار افنجار شده که هم اکنون نیروهای آتش نشانی در حال مهار آتش و خنک کردن مخازن اطراف هستند.

مدیرعامل سازمان آتش  نشانی اراک با بیان اینکه حریق بسیار گسترده و خطرناک است، بیان داشت: بنابر اعلام شرکت برق این آتش سوزی در نزدیکی پست برق خمین است، از این رو حریق بسیار خطرناک بوده و احتمال حوادث ناگوار وجود دارد، لذا از مردم درخواست داریم به هیچ عنوان به محل حادثه نزدیک نشوند.

به گفته وی خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر حادثه فردی در این حادثه گزارش نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.