با انتصاب دبیران «عکس»، «کارتون و کاریکاتور»، «تبلیغات شهری»، «طراحی صنعتی» و «علمی پژوهشی» ترکیب دبیران بخش‌های دهگانه این جشنواره تکمیل شد.

ترکیب دبیران بخش‌های جشنواره هنر مقاومت کامل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، مسعود نجابتی دبیرکل این جشنواره با صدور احکامی جداگانه دبیران بخش های «عکس»، «کارتون و کاریکاتور»، «تبلیغات شهری»، «طراحی صنعتی» و بخش ویژه «علمی پژوهشی» این جشنواره را منصوب کرد.

حسن قائدی و حامد مغروری به ترتیب به عنوان دبیران بخش «عکس» و «تبلیغات شهری» منصوب شدند و سید مسعود شجاعی طباطبایی که پیش از این نیز به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره حکم خود را از مسعود نجابتی گرفته بود، به عنوان دبیر بخش کارتون و کاریکاتور این جشنواره منصوب شد. احمد عابدینی و احمدرضا دالوند نیز به ترتیب به عنوان دبیران بخش‌های طراحی صنعتی و بخش ویژه علمی پژوهشی منصوب شدند.

پیش از این نیز حسن روح الامین به عنوان دبیر بخش «نقاشی دیجیتال»، سید مهدی حسینی به عنوان دبیر بخش «تایپوگرافی»، عباس صانعی به عنوان دبیر بخش «گرافیک متحرک» علی حیاتی به عنوان دبیر بخش «پرچم و کتیبه» ،محمد رضا دوست محمدی به عنوان دبیر بخش «تصویر سازی» و سید محمدرضا میری به عنوان دبیر بخش «پوستر» این جشنواره احکام خود را از مسعود نجابتی دریافت کرده بودند.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت در ده بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، « تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، « پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.