قدس انلاین : باشگاه مشکی‌پوشان که در پایان لیگ هفدهم به لیگ یک سقوط کرد، این روزها به مشتری پر و پا قرص کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تبدیل شده‌است.

مشکی‌پوشان، مشتری پر و پاقرص کمیته تعیین وضعیت
 کمیته تعیین وضعیت آرای تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته را اعلام کرد و بر این اساس باشگاه مشکی‌پوشان که این روزها مشخص نیست قرار است به چه شکلی در رقابت‌های لیگ یک به میدان برود، نقره‌داغ شد.
بر اساس اعلام این کمیته، باشگاه مشکی‌پوشان به واسطه شکایت دانیال موسوی، بازیکن سابق این باشگاه باید مبلغ ۶۰ میلیون تومان به این بازیکن بپردازد. نماینده خراسان در لیگ دسته یک همچنین بایستی مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان نیز بابت رسیدگی به این پرونده بپردازد. رای این پرونده غیرقطعی است.
همچنین شکایت مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی سابق مشکی‌پوشان در دوران حضور فرهاد کاظمی در این باشگاه نیز سبب شده تا تیم خراسانی به پرداخت ،۷۵ میلیون تومان محکوم شود. همچنین این باشگاه باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان نیز بابت هزینه رسیدگی به پرونده بپردازد.
در شرایطی که مشخص نیست مشکی‌پوشان قرار است با چه تدبیری در لیگ دسته یک سال ۹۷-۹۸ حضور یابند، علاوه بر کسر سه امتیاز به خاطر بدهی به بازیکن برزیلی سابق خود، باید بیش از ۱۳۵ میلیون تومان بابت بدهی‌های فصول گذشته خود بپردازد.
لیست طلبکاران باشگاه مشکی‌پوشان بیش از این رقم‌هاست و باید ببینیم مدیران این باشگاه که پیش از این اعلام کرده‌بودند حاضرند امتیاز این باشگاه را واگذار کنند، برای بقای مشکی‌پوشان چه تدبیری اتخاذ خواهندکرد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.