ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس پیش بینی هواشناسی استان، دریا تا اواسط هفته پیش رو برای شنا و فعالیت های دریانوردی نامناسب است.

سواحل خزر در استان گیلان برای شنا مناسب نیست

به گزارش قدس آنلاین،در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان، رگبار باران در بعضی نقاط بویژه ارتفاعات و دامنه های مرکزی و شرقی، وزش باد، کاهش دما بین سه تا هفت درجه، احتمال رعد و برق و تگرگ را تا اواسط هفته جاری شاهد هستیم.

در این اطلاعیه به گردشگران و شهروندان توصیه شده که در وضعیت جوی یادشده، از استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل های آبی و شنا کردن بپرهیزند.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشاندهنده نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا به منطقه و گذر جریانات ناپایدار است که بر این اساس به تناوب، تا اواسط هفته افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، وزش باد (بعضی نقاط موقتی شدید)، رگبار باران و برای نواحی مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

مازیار غلامی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری، کاهش نسبی دما و وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق و تگرگ و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، گاهی وزش باد، بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.