سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری بازی افتتاحیه لیگ برتر بین تیم‌های پدیده و پرسپولیس درنظرگرفته شده است.

اتخاذ تمهیدات ویژه برای برگزاری بازی افتتاحیه لیگ برتر در مشهد

علی رفسنجانی  درخصوص برنامه‌های هیأت فوتبال خراسان رضوی برای برگزاری مطلوب افتتاحیه لیگ برتر در مشهد اظهار کرد: براساس تعامل با دستگاه‌های ذیربط این برنامه‌ها را پیش می‌بریم و انتظار داریم همه نهادهای مسئول در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است این‌که پس از درخواست‌های متعدد هواداران پرشور فوتبال خراسان برای برگزاری لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام، رایزنی‌های گسترده‌ای با آستان قدس رضوی داشتیم و الحمدالله در این زمینه نهایت همکاری انجام شده است.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به حال و هوای مثبت شهر مشهد برای برگزاری افتتاحیه لیگ برتر، گفت: همه دستگاه‌ها در حال آماده‌سازی شرایط همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام هستند و اهتمام خوبی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم عملکرد ما نیز کمافی‌السابق مورد رضایت هواداران و اهالی فوتبال استان قرار گیرد.

رفسنجانی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل درخصوص رقابت‌های لیگ برتر مربوط به بحث تهمیدات برای حفظ نظم در برگزاری و بلیت‌فروشی مسابقات است، تأکید کرد: در این زمینه برنامه ویژه‌ای مدنظر قرار داده‌ایم و  با هدف حفظ نظم و انضباط، در روز بازی و در محل ورزشگاه به هیچ عنوان بلیت‌فروشی نداریم.

وی ادامه داد: هواداران باید در روزهای پیش از برگزاری افتتاحیه لیگ برتر و بازی پدیده و پرسپولیس اقدام به تهیه بلیت از مبادی رسمی کنند و در این زمینه نیز تسهیلاتی فراهم شده است.

رفسنجانی گفت: جزئیات بیشتر درخصوص تسهیلات به‌زودی اعلام می‌شود؛ هرچند در مورد بلیت‌فروشی تهمیداتی اندیشیده‌ایم تا هواداران وفادار پدیده از تخفیفات ویژه در طول برگزاری مسابقات خانگی تیم برخوردار باشند و در این راستا قرار است بلیت‌ها در قالب دو بسته برای تمام ۱۵ بازی خانگی و یا مختص ۸ بازی خانگی با قیمت مناسب ارائه شود.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به ایام میلاد باسعادت امام هشتم علیه‌السلام و دهه کرامت اظهار کرد: طبعاً برنامه‌های فرهنگی متعددی با همکاری نهادهای ذیربط حول محور دیدار پدیده و پرسپولیس خواهیم داشت و سعی می‌کنیم افتتاحیه لیگ برتر با شور و نشاط ویژه‌ای همراه باشد.

شایان ذکر است دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) بین تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس تهران در روز پنجشنبه، چهارم مردادماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.