یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که معامله قرن، یک توطئه صهیونیستی برای نابودی امت اسلامی است و حماس مطمئنا این طرح را به شکست خواهد کشاند.

حمدان: حماس معامله قرن را به شکست خواهد کشاند

به گزارش قدس آنلاین، اسامه حمدان دیروز شنبه در سخنانی در نواکشوط ـ پایتخت موریتانی ـ خاطر نشان کرد که پایداری ملت فلسطین و مقاومت در غزه، معامله قرن را به شکست می کشاند و این توطئه تحت هیچ شرایطی به موفقیت نخواهد رسید.

حمدان تصریح کرد که اصل و اساس این معامله، نسخه تعدیل شده سایکس پیکو ـ توافقنامه سری انگلیس و فرانسه در ۱۶ می ۱۹۱۶ با هدف تجزیه خاورمیانه ـ است.

وی بر ضرورت تحرک امت اسلامی برای مقابله با تمامی طرح ها و توطئه های دشمنان برای سیطره بر قدس شریف تاکید کرد.

این رهبر حماس شرکت کنندگان در سومین کنفرانس مشترک آفریقا و قدس در نواکشوط را به تلاش و تحرک برای فعال سازی کمپین های تحریم رژیم صهیونیستی در سرتاسر قاره آفریقا و تلاش برای لغو محاصره جائرانه باریکه غزه فراخواند.

اسامه حمدان ضمن تمجید از حمایت های آفریقا از مسئله فلسطین، تاکید کرد: آفریقا که در برابر استعمار ایستادگی کرد، قادر به حمایت از ملت فلسطین و مقابله با تمامی تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی است.

کنفرانس مذکور که در راستای حمایت از مسئله فلسطین برگزار شده است، روز گذشته آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس هیئت هایی از ۱۷ کشور آفریقایی شرکت دارند.  شماری از رهبران حماس و اسرای آزاده فلسطینی نیز به منظور شرکت در این اجلاس به موریتانی سفر کرده اند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.