قدس آنلاین: مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری «خورشید ولایت» پس از ۸ ماه فعالیت با تقدیر از نفرات برگزیده استان خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

جشنواره خورشید ولایت به خط پایان رسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی افزود: تلاش‌های زیادی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی طی سال‌های گذشته توسط بنیاد فرهنگی رضوی صورت گرفته است.

باغگلی گفت: بنیاد فرهنگی رضوی به دنبال این است تا دانش‌آموزان را توانمند کند و لازمه آن را داشتن زندگی مومنانه در دنیای معاصر می‌داند.

وی افزود: اگر بتوانیم جشنواره خورشید ولایت را به این سمت هدایت کنیم تا دانش آموزان تجربه‌های معنادار زندگی مومنانه را در جامعه تجربه کنند به این هدف نزدیک‌تر شده‌ایم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این جشنواره تدوام آن است که برای یازدهمین سال در حال برگزاری می‌باشد که همین امر بر سطح کیفی آن می‌افزاید و این ظرفیت را دارد تا سال به سال بر کیفیت آن افزوده شود.

وی گفت: یکی از کارهایی که در سال‌های گذشته انجام شده است تقدیر از تمامی نفرات برگزیده این رویداد فرهنگی بوده، اما در این دوره از 3 هزار دانش‌آموز برگزیده سایر استان‌ها در 7 شهر کشور تقدیر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.