ایلام-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: تا ابتدای سال تحصیلی جاری ۲۰ فضای آموزشی جدید در ایلام به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۲۰ فضای آموزشی جدید در ایلام

محمدرضا حیدری روز یک شنبه در حاشیه دیدار با مدیر امور شعب بانک های کشاورزی استان ایلام در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه ساخت، تجهیز و استانداردسازی فضاهای آموزشی برای آینده سازان کشور مأموریت این سازمان است، اظهارداشت: در سال های اخیر با همکاری خیرین مدرسه ساز و بانک های عامل همچون مدیریت بانک کشاورزی ما را در این امر خطیر یاری کرده اند.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان ایلام در ساخت مدرسه، افزود: مدرسه ۶ کلاسه پاکل گراب با ۴۴۷ متر مربع زیربنا، ۶ چشمه بهداشتی، محوطه سازی و دیوارکشی که در دهه فجر سال ۹۵ کلنگ زنی شده و این پروژه در هفته دولت در شهریورماه سال جاری تحویل آموزش و پرورش استان شده و در اختیار دانش آموزان روستایی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام از تحویل ۲۰ فضای آموزشی با ۸۴ کلاس درس در استان خبرداد و بیان داشت: تکمیل فضاهای نیمه تمام و بهسازی و نوسازی این فضاها از اهداف و برنامه های نوسازی مدارس استان است که با همت مجموعه کارکنان، خیرین مدرسه ساز و کمک دیگر نهادها این اهداف محقق خواهد شد.

محمدرضا حیدری شناسایی مناطق نیازمند فضاهای آموزشی جدید را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان و تصریح کرد: استانداردسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی از مهمترین دغدغه های این دستگاه اجرایی است که به همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان و خیرین نیک اندیش، نیازمند است.

وی با تأکید بر جذب کمک های مردمی و خیرین مدرسه، یادآور شد: در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در اردیبهشت ماه سال جاری، خیرین مدرسه ساز ۲۰۰ میلیارد ریال تعهد کمک نقدی و غیرنقدی داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.