قدس آنلاین: بیش از ۵۰ تن از فرهنگیان مشهد به منظور ابراز ناخرسندی از رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف فوق العاده ویژه، ارتقای شغلی و رتبه بندی از پاداش پایان خدمت کارمندان دولت روز یکشنبه به نشانه اعتراض به استانداری خراسان رضوی مراجعه کردند.

فرهنگیان مشهد به رای دیوان عدالت اداری اعتراض کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، یکی از معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این زمینه گفت: اعتراض فرهنگیان به خاطر ضربه اقتصادی فراوانی است که به واسطه این تصمیم به آنان وارد می شود.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: پیش از این همکارانی که در ادارات کار می کردند بین دریافت فوق العاده ویژه و ارتقای شغلی یکی را انتخاب می کردند و سایر همکاران نیز صرفا از رتبه بندی و ارتقای شغلی بهره می گرفتند.

وی اظهار داشت: با رای دیوان عدالت اداری این موارد به رغم اینکه تا پیش از این در کسورات فیش حقوقی محاسبه می شده است، در پاداش پایان خدمت همکاران اعمال نخواهد شد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز حذف این موارد از پاداش بازنشستگی کارکنان به ادارات کل اعلام نشده است گفت: اشکال عمده این رای دیوان عدالت اداری این است که همکارانی که سال گذشته به رغم پایان دوره خدمت خود با هدف کمک به نظام آموزش و پرورش، یک سال استمرار خدمت قبول کرده اند، امسال این مبلغ را دریافت نمی کنند حال آنکه سال گذشته می توانستند این مبلغ را که بیش از ۱۵۰ میلیون ریال است دریافت نمایند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش به دنبال اصلاح این موارد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.