در پی افزایش قیمت طلا و ارز در بازار آزاد ، نرخ سکه هم اکنون بازهم رکورد جدیدی را ثبت کرده و از ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان هم عبور کرده است.

سکه بازهم رکورد زد/ نرخ الان: ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان

به گزارش قدس آنلاین،افزایش قیمت طلا و ارز در بازار آزاد طی روز جاری درحالی ادامه دارد که بازهم قیمت ها در این بخش ساعتی شده و به دنبال آن حباب بازار بیشتر از قبل شده است.

حباب در بازار سکه در روز جاری تا جایی پیش رفته که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید از ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان هم عبور کرد.

رشد قیمت ها در این بخش اما درحالی ادامه دارد که فعالان بازار می گویند: از صبح امروز فضای بازار سبزه میدان بشدت امنیتی شده و اجازه خرید و فروش سکه به دلال ها داده نمی شود.

افزایش قیمت در بازار طلا و سکه باوجود توزیع دور دوم سکه های پیش فروشی کماکان ادامه دارد و بازاری ها معتقدند افزایش صف خرید سکه های آتی در روزهای گذشته و گران شدن ارزهای غیررسمی از جمله دلایل التهابات در این بخش است.

به گزارش تسنیم، هم اکنون در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲۶۶ هزار تومان خرید و فروش می شود.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۴۴ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ارزش ۲ میلیون و ۹۶۸ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۰۶ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۴۴ هزار و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۷۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۶ هزار و ۷۰۰ تومانی به ارزش ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۳۶۵ تومان قیمت خورد. هر یورو بدون تغییر ۵ هزار و ۱۱۹ تومان و هر پوند نیز ۵ هزار و ۷۳۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.