نشریه میرر مدعی شد که باشگاه چلسی به رئال مادرید هشدار داده که با فشار، ادن هازارد را به فروش نخواهد رساند.

 چلسی به پیشنهاد ۲۲۳ میلیون یورویی رئال را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین،پس از جدایی رونالدو به مقصد یوونتوس، رئال مادرید در تلاش است که بتواند ادن هازارد را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد. نیمار گزینه اصلی رئال برای این جانشینی بود ولی هم قیمت بسیار بالا و هم تاکید او بر ماندن در پاریس باعث شده تا عملا از لیست گزینه ها خارج شود. امباپه نیز دیگر گزینه رئال است که برای آنها غیرقابل دسترس است.

در همین حین، که پیوستن این دو گزینه منتفی شده، رئال هازارد را به عنوان گزینه اصلی خود انتخاب کرده است. سپیدپوشان به خوبی می‌دانند که جذب هازارد کار دشواری خواهد بود ولی با این حال تلاش آنها بر این است که هم هازارد و هم کورتوا را به صورت همزمان به خدمت بگیرند.

با این حال به نظر می‌رسد چلسی تمایلی به همکاری با سپیدپوشان در این زمینه نخواهد داشت. آبی های لندنی به باشگاه رئال مادرید اعلام کرده اند که حتی پیشنهاد ۱۷۰ میلیون پوندی (۲۲۳ میلیون یورو) که رکورد گران ترین انتقال تاریخ را خواهد شکست نیز برای رضایت آنها کافی نخواهد بود.

هازارد دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و در جریان جام جهانی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که شاید زمان مناسب برای جدایی او فرا رسیده باشد.  همچنین روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز به او توصیه کرده که حتما چلسی را در فصل نقل و انتقالات ترک کند و راهی تیم دیگری شود تا شرایط جدیدی را تجربه کرده و رو به پیشرفت حرکت کند. 

در گذشته نیز شایعات در مورد حضور هازارد در رئال شنیده می‌شد. در زمان حضور زیدان در کادر فنی رئال و دستیاری مورینیو، او به باشگاه توصیه کرده بود که حتما ادن هازارد را جذب کنند. با این حال باشگاه در این مورد توجهی به صحبت های زیدان نکرد و ستاره بلژیکی راهی چلسی شد تا با درخشش در این تیم بار دیگر توجه رئال را به خود جلب کند. در جریان جام جهانی، پس از اینکه شایعه جدایی هازارد قوت یافت، او مدعی شده بود که همه می‌دانند تیم محبوب او کجاست که بسیاری این تیم را رئال مادرید تفسیر کرده بودند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.