فدراسیون فوتبال نیز تحت تاثیر تحریم های گسترده کشور آمریکا قرار دارد و به جز مساله ای که برای پرداخت دستمزد سرمربی دارد، ممکن است ارتباط تجاری خود را با شرکت آدیداس قطع کند.

۶هزار دست لباسی که نمی‌توانیم بپوشیم!

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه فدراسیون فوتبال ایران در مذاکراتی طولانی و پرسروصدا قرارداد منحصر به فردی با شرکت آلمانی آدیداس برای تامین البسه تیم ملی در جام جهانی امضا کرد، حالا این شرکت آلمانی برای رهایی از دردسر قصد دارد همکاری خود با ایران را خاتمه بدهد چراکه آمریکا و وزارت خزانه داری این کشور به شدت به دنبال مجازات کمپانی هایی هستند که با ایران همکاری می کنند.


بعد از انتشار این خبر در وب سایت ورزش سه امروز خبرنگاران حاضر در اردوی تیم امید از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه سوال کردند که تاج این خبر را تایید کرد. به گفته او آدیداس در حال حاضر برای ما محدودیت‌هایی قائل شده است و می‌گوید که برای معامله با ایران تحت فشار است.


تاج در توضیح گفت: آدیداس خواهان مذاکره شده است. اما چیزی را کنسل نکرده است و گفته است که باید یک بار با هم مذاکره کنیم.


البته شاید هم بشود با تغییر قرارداد با شرکت آدیداس این کمپانی را همچنان در خدمت تیم ملی حفظ کرد که این مساله با توجه به قوانین وارادات در ایران به سختی ممکن است. آنطور که تاج گفته در قرارداد قبلی با این شرکت آلمانی باتوجه به اینکه آدیداس نمی‌توانست لباس‌هایش را در ایران بفروشد تصمیم بر این شد که قرارداد تجاری شود که این مساله می تواند منجر به مشکلاتی برای آدیداس بشود.


اما خبر جالب از زبان تاج در پایان صحبت های او درباره آدیداس به زبان آمد؛ جایی که او اعلام کرد یک پارتی کیت تیم ملی از آدیداس تحول گرفته شده اما شاید در ایران غیرقابل استفاده باشد!


تاج گفت: من دیروز ۶ هزار تکه لباس با برند آدیداس را به صورت رایگان تحویل گرفتم اما نمی‌دانم که می‌توانیم این‌ها را بپوشیم یا آن‌ها را باید به دیگران بدهیم چون باید یک بار دیگر قراردادمان را با آدیداس بررسی کنیم. آن‌ها به تعهدشان عمل کردند و همه لباس‌های رایگان را با اینکه جام جهانی تمام شده است به ما تحویل دادند ولی اینکه بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم باید دوباره مذاکره شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.