قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: نرخ خدمات حمل و نقل بار درون شهری رسته پیک موتوری، وانت، کامیونت، کامیون و پیک موتوری با ظرفیت بار مجاز در سال ۹۷ تصویب و ابلاغ شد.

تصویب نرخ‌ خدمات ناوگان حمل و نقل بار شهری و حومه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حسین مختاری ضمن اعلام این خبر گفت: این نرخ‌نامه برای ۷ رسته پیک موتوری، وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا یک تن، وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا ۲ تن، کامیونت با ظرفیت بار مجاز تا ۳.۵ تن و کامیون از ۶ تن به بالا تنظیم و ابلاغ شده است.

وی افزود: نرخ مصوب هیأت مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در سال جاری در رسته پیک موتوری با ظرفیت بار مجاز که شامل انواع موتورسیکلت‌ها می‌باشد از زمان ساعت ورود تا نیم ساعت اول ۵۵ هزار ریال و بعد از آن هر ۱۵ دقیقه ۲۸ هزار ریال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در خصوص نرخ مصوب وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا یک تن شامل پیکان، مزدا، تویوتا و مشابه گفت: ساعت اول ۲۰۰ هزار ریال و بعد از آن ساعتی ۱۷۶ هزار ریال می باشد.

حسین مختاری افزود: نرخ مصوب وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا ۲ تن شامل خودروهای نیسان و مشابه آن در ساعت اول ۲۴۵ هزار ریال و بعد از آن ساعتی ۲۰۰ هزار ریال می باشد.

وی در خصوص رسته کامیونت با ظرفیت بار مجاز تا ۳.۵ تن نیز گفت: نرخ مصوب این رسته در دو ساعت اول ۴۸۵ هزار ریال و بعد از آن ساعتی ۲۴۵ هزار ریال می‌باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد همچنین ضمن اشاره به این مساله که بعد از ساعت ورودی مبلغ به نسبت زمان سپری شده محاسبه می‌گردد، تصریح کرد: نرخ مصوب سازمان در سال ۹۷ برای رسته کامیون با ظرفیت بار مجاز از ۶ تن به بالا در سه ساعت اول ۱۰۹ هزار ریال و بعد از آن نیز ساعتی ۳۶۵ هزار ریال می‌باشد.

مختاری در ادامه افزود: نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در رسته خودروبر نیز برای حمل خودرو نیسان جرثقیل و مشابه حداقل ۲ ساعت ۵۶۰ هزار ریال، حمل خودرو نیسان چرخ گیر و مشابه حداقل ۲ ساعت ۷۴۰ هزار ریال و برای حمل خودرو انواع کف کش حداقل ۲ ساعت ۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال می‌باشد.

وی تصریح کرد: نرخ خدمات حمل و نقل بار برای رسته خودروبر با خودروی نیسان جرثقیل در هر کیلومتر ۱۸ هزار ریال، حمل خودرو نیسان چرخ گیر در هر کیلومتر ۲۳ هزار ریال و برای حمل خودرو انواع کف کش ها هر کیلومتر ۲۸ هزار ریال می باشد.

مختاری در رابطه با نرخ خدمات حمل و نقل بار درون شهری رسته تانکر حمل فاضلاب گفت: تانکر حمل فاضلاب ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ لیتری هر سرویس ۶۴۱ هزا ریال، تانکر حمل فاضلاب ۸۰۰۰ لیتری هر سرویس ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و تانکر حمل فاضلاب ۱۲۰۰۰ لیتری هر سرویس یک میلیون و ۳۱۰ هزار ریال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد بیان داشت: تانکر حمل آب ۶۰۰۰ لیتری هر سرویس ۵۰۶ هزار ریال، تانکر حمل آب ۱۰۰۰۰ لیتری هر سرویس ۹۳۵ هزار ریال و تانکر حمل آب ۲۰۰۰۰ لیتری هر سرویس یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهای خدمات اعلامی از تاریخ اول مردادماه اجرایی می باشد و بدیهی است در صورت تخطی و عدم اخذ هزینه ها برابر نرخنامه، کلیه مسئولیت ها متوجه شرکت خاطی بوده و برابر ضوابط و مقررات برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.