قدس انلاین : شهردار مشهد با اشاره به جلسه خود با معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، گفت: در این جلسه پیشنهاد چگونگی تأمین ٣٠٠٠ میلیارد تومان طی سه سال برای اتمام طرح پیرامون حرم مطهر رضوی به معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تقدیم شد.

گزارش شهردار از جلسه با معاون رئیس‌جمهور درباره بافت پیرامون حرم
 قاسم تقی‌زاده خامسی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به جلسه روز گذشته خود با محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر، نوشت:«بالاخره روز موعود رسید؛ دیشب جلسه بررسی پیشنهاد شهردار مشهد به جناب رئیس‌جمهور، به ریاست آقای دکتر نهاوندیان و با حضور دعوت‌شوندگان در سطح ملی و استاندار محترم و رئیس محترم شورای شهر تشکیل شد».
وی ادامه داد:« ایشان تأکید آقای روحانی را به این‌که دولت مایل است به اتمام هرچه سریع‌تر طرح پیرامونی حرم حضرت رضا(ع) کمک کند را به جلسه ابلاغ کرد و متذکر شد که این هم‌کاری باید امسال شروع و در سال‌های دیگر ادامه یابد».
تقی‌زاده افزود:«حاصل جلسه منوط به جلسه دیگری شد که امروز در سازمان برنامه و بودجه نیز ادامه یافت و پیشنهاد چگونگی تأمین ٣٠٠٠ میلیارد تومان طی سه سال برای اتمام طرح  پیرامون حرم مطهر رضوی با امضا سه‌جانبه سازمان برنامه و بودجه، وزارت مسکن، راه و شهرسازی به معاونت محترم اقتصادی رئیس جمهور تقدیم شد».
وی اضافه کرد:«از همه کسانی که در این جلسه حاضر شدند خصوصاً آقایان بحرینی و قاضی‌زاده نمایندگان محترم شهرمان که دفاع جانانه‌ای از این پیشنهاد کردند، صمیمانه سپاس‌گزارم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.