قدس آنلاین:همایش«در محضر عالم آل محمد(ع)» در هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

برگزاری همایش «در محضر عالم آل محمد(ع)» در مشهد/خدمت به امام مهربانی‌ها منحصر به حرم نیست

به گزارش آستان نیوز ،در ابتدای این همایش دکتر حمیدرضا پوریوسف، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک تقارن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی با دهه کرامت گفت: در هر کجای مشهد مقدس که به ناتوانی کمک کنیم گویی خادم امام رضا(ع) هستیم و خدمت به امام مهربانی‌ها محصور در حرم نیست.

وی به همکاری آستان قدس رضوی و سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: باید از تولیت آستان قدس رضوی به دلیل عنایت‌های خاص ایشان به خانواده بهزیستی تشکر کنیم. ارتباط خوبی میان سازمان بهزیستی و معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی وجود دارد و به نمایندگی از خانواده بهزیستی از این مجموعه کمال تشکر را دارم.
در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی سیدسلیمانی استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: کمال انسان‌ها در نگرش آنها است. همین نگرش است که یک فرزند فقیر و محروم از سایه پدر را تبدیل به پروفسور حسابی می کند.
وی با اشاره به کرامات امام رضا(ع) ادامه داد: به اندازه باورهایمان امام هشتم(ع) از ما دستگیری می کند. اگر ما پای مکتب اسلام بزرگ شدیم می‌دانیم که بعد از هر سختی یک آسانی است و از همین رو من می‌دانم که شما روزی یک انسان بزرگ خواهید شد.
در انتهای این برنامه از برگزیدان خانواده بهزیستی با اعطای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.