هرچند کار تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات چندان خوب پیش نرفته است اما به نظر می رسد این تیم در آستانه شروع لیگ کم کم در حال سروشکل گرفتن است.

 ۵ بازیکنی که استقلال را کهکشانی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین،استقلال تمرینات پیش فصل خود را دیرتر از سایر تیم ها شروع کرد اما انتظار می رفت مدیران باشگاه بتوانند هرچه زودتر قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را تمدید کنند تا این تیم در بهترین شرایط خود را آماده حضور در لیگ هجدهم کند اما در عمل این اتفاق نیفتاد. 


با این حال با نزدیک شدن به روزهای آغاز لیگ هجدهم شرایط برای آبی پوشان بسیار بهتر شده است و بیشتر بازیکنان این تیم با باشگاه برای تمدید قرارداد توافق کرده اند. 
با این شرایط به نظر می رسد با روشن شدن تکلیف ۵ بازیکن استقلال این تیم برای شروع لیگ هجدهم چهره یک تیم مدعی به خود می گیرد و آبی پوشان می توانند به موفقیت برای فصل پیش رو کاملا امیدوار باشند. 


چشمی در آستانه تمدید قرارداد


روزبه چشمی مدافع ملی پوش تیم استقلال که دقایقی پیش برای جلسه با مدیران وارد باشگاه شده است، مشکلی برای ماندن در استقلال ندارد و در صورتی که او امروز قرارداد خود را تمدید کند نگرانی وینفرد شفر در مورد او به طور کامل برطرف می شود. 
البته چشمی به دلیل مصدومیت ۳ هفته دور از میادین است اما او می تواند در بخش اعظمی از بازی های این فصل استقلال برای این تیم در پست هافبک دفاعی و دفاع وسط به میدان برود. 


شفر در انتظار آماده شدن علی کریمی


علی کریمی بی تردید اسم و رسم دارترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات است که با وجود شایعاتی که در مورد مصدومیتش وجود داشت، از روزی که به اردوی استقلال در ترکیه اضافه شد، با قدرت تمرینات خود را پشت سر گذاشت. 
البته علی کریمی در هفته های ابتدایی لیگ شرایط حضور کامل در میادین را ندارد اما با آماده شدن او استقلال در پست هافبک دفاعی از جذب بازیکن جدید بی نیاز می شود. 


طلب تیام پرداخت شد، او بر می گردد


تمدید قرارداد مامه تیام زمان‎برترین پروژه مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات بود اما این بازیکن روز گذشته طلب ۶۶هزار دلار ی خود را از مدیران این باشگاه دریافت کرد و قرار است تا دو روز آینده در تهران حاضر شود و تمرینات خود را از سر بگیرد. 
با حضور تیام در جمع آبی پوشان از حالا می توان انتظار داشت که آقای گل این فصل لیگ برتر بعد از سال ها از استقلال به فوتبال ایران معرفی شود. 


جپاروف می خواهد آبی پوش بماند


سرور جپاروف هم مثل تیام تمدید قراردادش زمان زیادی از مدیران استقلال گرفت اما به نظر او هم برای ماندن در جمع آبی ها به توافق رسیده است و با رقم کمی بیشتر از فصل گذشته اش رسما در جمع آبی پوشان ماندگار خواهد شد. 
جپاروف مغز متفکر تیم شفر است و ماندن او می تواند خط آتش استقلال را پررمق تر از همیشه کند. 


یک مهاجم خارجی تنها معادله مجهول استقلال شفر


سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته است که یک مهاجم خارجی در کنار تیام جذب کند تا خط آتش این تیم بسیار قدرتمندتر از گذشته کار خود را انجام دهد. طبق شنیده ها قرار است از بین سه گزینه ای که باشگاه اعلام کرده یک مهاجم با استقلالی ها قرارداد ببندد تا او در کنار تیام ۲ـ۴ـ۴ مرگبار وینفرد شفر را برای لیگ هجدهم تشکیل بدهد. 
در حال حاضر مدیران استقلال در حال تامین منابع هستند تا بتوانند زمینه حضور مهاجم خارجی موردنظر شفر را فراهم کنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.