مدیر عامل موسسه خیریه زندگی خوب از اجرای طرح "بچه‌های خورشید" در محلات آسیب پذیر تهران و البرز تا پایان تابستان ویژه کودکان کار و خیابانی خبر داد.

اجرای طرح "بچه‌های خورشید" در محلات آسیب تهران توسط "زندگی خوب"

به گزارش قدس آنلاین،حسین بابازاده مقدم مدیر عامل موسسه خیریه زندگی خوب با اشاره به اجرای طرح تابستانه تحت عنوان بچه‌های خورشید ویژه محلات آسیب‌پذیر شهر تهران و البرز اظهار کرد: این طرح به صورت گسترده در ۱۰ مرکز آموزشی تهران و البرز از امروز و به مدت ۵۷ روز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح کودکان کار و خیابانی و حاشیه‌نشین در محلات آسیب‌پذیر تهران و البرز شناسایی و از خدمات در نظر گرفته شده در طرح فوق استفاده خواهند کرد.

بابازاده مقدم بیان کرد: ارائه خدمات و برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، آموزش‌های دینی، آموزش‌های تحصیلی، هنری و ورزشی بخشی از برنامه‌هایی است که در طرح بچه‌های خورشید از سوی مجموعه ... انجام خواهد شد.

مدیر عامل موسسه خیریه زندگی خوب ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات آموزشی به کودکان کار و خیابانی در طرح بچه‌های خورشید هدایایی نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه خانواده‌های کودکان نیز به خصوص مادران تحت آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این طرح به صورت متمرکز و ویژه در محلاتی از جمله محله فرحزاد تهران، صالح‌اباد شرقی و شهرک کمیته برگزار خواهد شد.

بابازاده مقدم تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار برگزار خواهد شد و دو هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان کار و خیابانی از خدمات آموزشی طرح بچه‌های خورشید استفاده می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.