قدس انلاین : از نگاه سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته نخست از هجدهمین دوره لیگ برتر زیبا و تماشایی خواهد بود.

گل‌محمدی: هیچ دلیلی ندارد دیدار پدیده - پرسپولیس زیبا نشود

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالیم که بازی اول‌مان در مشهد مقدس برگزار می‌شود. جا دارد از تمام مسئولان شهر به خاطر برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) تشکر کنم. همچنین از هیئت فوتبال مشهد که نهایت همکاری را با ما داشته است.

وی افزود: در مورد مسائل فنی بازی چون در هفته اول لیگ هستیم خیلی نمی‌شود صحبت کرد و ان‌شاءالله بعد از بازی در این مورد صحبت می‌کنیم. ما برای این بازی سه بازیکن تیم امید خود را در اختیار نداریم. در کنار آنها یکی دو بازیکن مصدوم هستند و یکی دو نفر دیگر هم با مشکل مدارک جهت صدور کارت روبه‌رو هستند که با این شرایط ما با یک تیم نصف و نیمه مقابل قهرمان فصل پیش بازی می‌کنیم. در کنار این مسئله مشکلات دیگری هم در میان است که من نمی‌خواهم به آنها ورود کنم، اما به همین نکته بسنده می‌کنم که تیم پدیده تنها نماینده مشهد در لیگ برتر است و امیدوارم مسئولان به این باشگاه بیشتر توجه کنند.

سرمربی تیم پدیده یادآور شد: ما برای بازی فردا دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان از لحاظ آمادگی در شرایط مناسبی قرار دارند. انگیزه آنها هم مسلماً برای بازی بالاست. ما از هواداران خود می‌خواهیم حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند و به بهترین شکل تیم محبوب خود را حمایت کنند. امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و در این مورد من مطمئن هستم، چرا که هر دو تیم از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند و هیچ دلیلی وجود ندارد که این بازی زیبا نشود. ضمن اینکه لازم می‌دانم تشکری هم از مدیریت باشگاه داشته باشم که زحمات زیادی را در چند وقت اخیر کشیدند تا تیم پدیده رو پا بماند و بتواند به عنوان تنها نماینده خراسان حضور آبرومندانه‌ای در لیگ برتر داشته باشد.

گل‌محمدی در مورد بازیکنان تازه‌وارد تیمش عنوان کرد: بیشتر خریدهایی که ما داشتیم از لیگ یک بوده است. آنها نفرات خوب و آینده‌داری هستند و فقط شاید از لحاظ بدنی نسبت به بقیه نفرات عقب‌تر باشند که ان‌شاءالله هر چه رو به جلوتر برویم شرایط آنها بهتر شود.

وی در واکنش به طرح این موضوع از سوی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات به دلیل محرومیت نتوانست یارگیری کند و چهار مهره اصلی خود را از دست داد، تصریح کرد: انصافاً نقل‌وانتقالات برای پرسپولیس خوب بود، چرا که این تیم حداقل اسکلت اصلی خود را حفظ کرد. شاید اگر محرومیت نداشتند، شرایط‌شان الان فرق می‌کرد. قطعاً این پرسپولیس مدعی قهرمانی است و آنها با یک تیم کاملاً هماهنگ وارد مسابقات می‌شوند. شما اگر به نفرات اصلی پرسپولیس نگاه کنید آنها تقریباً نفرات خود را در اختیار دارند و شاید فقط نیمکت‌شان تضعیف شده باشد که آن را هم در این مقطع نمی‌شود قطعی دانست، چرا که باید بازی‌ها آغاز شود و آن موقع قضاوت کرد. آنچه مسلم است پرسپولیس با تیمی آماده و هماهنگ مقابل ما قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم پدیده خراسان خاطرنشان کرد: ما فصل خیلی سختی را پیش رو داریم، چرا که اکثر نفرات‌مان شاید برای بازی‌های بزرگ مثل دیدار فردا کم‌تجربه باشند. از این بازیکنان خواسته‌ایم در بازی مقابل پرسپولیس تمرکز خود را حفظ کنند و وظایفی را که به آنها سپرده شده است، انجام دهند. در کنار آن نیز تحت تأثیر جو سنگین بازی قرار نگیرند. اگر این‌طور باشد عملکرد خوبی از آنها شاهد خواهیم بود.

گل‌محمدی در واکنش به سؤال دیگری در ارتباط با اینکه جام جهانی 2018 چه دستاوردهایی برای او داشته است، گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های خوب زیادی را دیدیم. اکثراً سعی می‌کردند قبل از هر چیز خوب و اصولی دفاع کنند و با توپ‌گیری از حریف سریعاً وارد حمله شوند. هر تیمی که انتقال بهتری داشت موفق‌تر بود. ما تیم‌های خوبی زیادی را در جام جهانی دیدیم که این کار را به شکل خیلی خوبی انجام می‌دادند. ما هم سعی کردیم از این تیم‌ها نکاتی را یاد بگیریم.

وی در ادامه با انتقاد از مسئولان تیم فوتبال المپیک ایران اظهار داشت: من در اینجا لازم می‌دانم انتقادی از برنامه‌ریزی که برای تیم المپیک صورت گرفته داشته باشم. از مدت‌ها قبل مشخص بود که چهارم مرداد لیگ‌مان شروع می‌شود و در این شرایط بر چه اساسی باید تیم المپیک دو بازی تدارکاتی با تیم امید عراق داشته باشد؟! ما روی سه بازیکن امیدمان حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم. همین نفرات اگر در لیگ به میدان می‌رفتند به مراتب بهتر از این بود که در بازی با تیم المپیک عراق راهی میدان شوند.

سرمربی تیم پدیده خراسان همچنین بیان کرد: خواسته من از مسئولان این است که در آینده برنامه‌ریزی بهتری برای تیم المپیک داشته باشند. ضمن اینکه برخی باشگاه‌ها بازیکن تیم خود را در اختیار تیم امید قرار ندادند و هیچ همکاری با این تیم نداشتند. این تناقض و برخورد دوگانه اصلاً خوب نیست. تیم ما واقعاً به نفرات امید خود احتیاج داشت و نهایت همکاری را با این تیم داشته‌ایم. انتظار ما این است که در آینده با بهترین برنامه‌ریزی با تیم امید همراه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.