قدس انلاین : عبدالحسین مختاباد گفت: اثر جدیدم که مرتبط با امام رضا(ع) است به‌زودی رونمایی خواهد شد.

اثر جدیدم با موضوع امام رضا(ع) به زودی رونمایی می‌شود
 این خواننده موسیقی سنتی در حاشیه اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران  گفت: اثر هنری برای امام رضا(ع) وقتی می‌تواند موفق باشد که با جان و دل ساخته شده باشد.
وی در خصوص اثر جدید خود افزود: چند سال قبل اثری امام رضایی ساختم و سعی می‌کنم سالی چند نوبت به این شهر بیایم و به حرم مطهر مشرف شوم و ارتباط معنوی‌ام را با حضرت حفظ  کنم و در همین راستا به زودی اثری دیگری هم که مرتبط با ساحت مقدس ایشان است را ارائه خواهم کرد.
مختاباد، بیان کرد: امام رضا(ع) نیازی به ما ندارند و ما نیاز به ایشان داریم و هرگاه که می‌خواهیم برای این شخصیت بزرگ اثر فرهنگی بزرگی تولید کنیم ابتدا به ایشان متوسل می‌شویم تا بتوانیم کار کوچک و رضایت‌بخشی کرده باشیم. امام رضا(ع) خورشید است و مداح خورشید در حقیقت مداح خودش است و نشان داده این فهم را دارد که بتواند به فهم خورشید برسد. 
این خواننده موسیقی سنتی عنوان کرد: برای امام رضا(ع) در طول تاریخ همه چیز در بهترین فرم ارائه شده است. وقتی در بارگاه منور رضوی به نقوش مطلا و مذهب نگاه می‌کنیم و یا به معماری خاص حرم دقت می‌کنیم درمی یابیم که هرگز با هیچ مبلغ و صله‌ای نمی‌توان چنین هنر فاخری را تولید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.