وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید مجدد بر لزوم تصویب قانون اعدام عملیات‌کنندگان فلسطینی، گفت لازم نیست اسرائیل از آمریکا و ژاپن روشن‌فکرتر باشد.

تاکید وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی بر لزوم تصویب قانون اعدام فلسطینیان

به گزارش قدس آنلاین، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مجددا از کابینه امنیتی خواست تا قانون اعدام برای عملیات‌کنندگان فلسطینی را تصویب کند.

لیبرمن پیش از جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای رای‌گیری درباره این قانون، در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «بالاخره لایحه اعدام تروریست‌ها تعیین تکلیف خواهد شد».

وی با بیان اینکه نیازی نیست اسرائیل، روشن‌فکرتر از آمریکا یا ژاپن باشد، نوشت: «مطمئنم که وزرای همکارم درک می‌کنند باید تمام اقدامات لازم در مبارزه علیه تروریسم را اجرا کنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دلیل خود برای حمایت از اعدام فلسطینیانی که علیه صهیونیست‌ها عملیات می‌کنند را اینگونه بیان کرد: «نیازی نیست یک تروریست قاتل به خانه خود برگردد».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این طرح که از سوی حزب «اسرائیل بیتُنا» به رهبری لیبرمن تدوین شده، در ماه ژانویه امسال در قرائت مقدماتی در پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» تایید شد و کابینه امنیتی قرار است امروز تصمیم نهایی در این باره را اتخاذ کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.