رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سرخس از سه برابر شدن اعتبارات اشتغال زایی مددجویان این شهرستان خبر داد.

افزایش ۳ برابری اعتبارات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد در سرخس

پرویز فتاح پس از دیدار از چند خانه مددجو در جلسه شورای اداری حضور یافت و گفت:براساس آمار، کمیته امداد سرخس ۲ هزارو ۳۰۰ خانوار تحت پوشش دارد که برای توانمند سازی مدد جویان و جذب صد در صدی اعتبارات در سال گذشته بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش با استفاده از تسهیلات دریافتی از بدنه امداد خارج شدند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست کمیته امداد بر توانمند سازی خانواده های تحت پوشش است افزود:در سه ماهه گذشته ۳۰ هزار نفراز افرادی که در نوبت حمایت بودند به بدنه امداد جذب شدند چنانچه در شهرستان افرادی نا عادلانه از بدنه امداد حذف ویا افرادی شرایط حمایت را داشته باشند تقاضای آنها مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: پارسال با همکاری دولت و بانکها ۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت شد که این اعتبار امسال تا سه برابرافزایش خواهد داشت که با نظارت فرمانداری وکمیته امداد به مددجویان ومحرومان اعطا خواهد شد.

فتاح با اعلام اینکه ۱۴ درصد به مستمری همه مددجویان از ابتدای امسال افزوده شده است تصریح کرد :هیچ یتیمی در سرخس بدون حامی نیست و متوسط پرداختی به هر یتیم با بررسی های صورت گرفته ۲۳۰ هزار تومان در ماه است که از متوسط کشوری بالاتر است واین از کمکها وحمایتهای خوب مردم شهرستان نشات می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.