قدس آنلاین، وزیر نیرو گفت: امروز در اقلیم های خشک و نیمه خشک و دیگر مناطق جهان بدون تدوین مولفه های مدیریت مشترک، موضوع آب به سرانجام نخواهد رسید.

بدون مدیریت مشترک، موضوع آب به نتیجه نمی رسد

به گزارش قدس آنلاین، رضا اردکانیان در مراسم معرفی مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان در مشهد افزود: از این حیث تحولات چند دهه اخیر در بخش مدیریتی آب می بایست به نوعی دچار تحول و دگرگونی شود تا بتوان پاسخگوی نیازهای امروز بود.

وی به موضوع مدیریت مصرف و تقاضا نیز اشاره و بیان کرد: تا وقتی مدیریت مصرف صحیح نباشد نمی توان تقاضا را مدیریت کرد و این مدیریت در عرصه انرژی و بخش آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هم اینک مشارکت و همکاری همه ذینفعان در مدیریت چرخه آب به یک ضرورت مبدل شده است.

وزیر نیرو ادامه دارد: عمده مباحث مدیریت آب در دهه های گذشته بر مدیریت تامین متمرکز بود اما در دوران کنونی می بایست به مدیریت توامان عرضه و تقاضا پرداخت زیرا امروز این شکل کاملتر از مدیریت ضروری است.

وی در ادامه به سابقه و روند انتخاب مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای و نقش و جایگاه آنها به عنوان هماهنگ کننده آب در سطح استانها اشاره و بیان کرد: با شرایط و اقتضائات به این نتیجه رسیدیم که باید تغییری در انتخاب روش مدیران و گردش کار داشته باشیم.

اردکانیان به مجموعه مدیران مجرب، باسابقه و نیز مدیران جوان، متخصص و باانگیزه در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: انتظارات از خراسان رضوی وسیع است و مدیران استان بر مسئولیت علی حده واقف باشند. این سرمایه نیروی انسانی در سایر نقاط کشور نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نیز در این مراسم از انسجام بسیار خوب خانواده صنعت آب و برق در این استان قدردانی و بیان کرد: با تمام وجود تلاش می کنیم عملکردی ارائه کنیم تا از این انتخاب پشیمان نشویم.

محمد علایی افزود: تشکلهای مردمی را بیش از گذشته وارد میدان آب خواهم کرد.

طی این مراسم از زحمات محمدحسین جعفری مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تقدیر و محمد علایی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.