سخنگوی مستعفی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: دلیل استعفای بنده قطعا هیچ ارتباطی با فشار کاری حوزه فوتبال نداشته است.

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان دلایل استعفایش را اعلام کرد

علی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارات رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی راجع به اینکه دلیل استعفای سخنگوی هیئت فشار کاری بوده است؛ اظهار کرد: با تمام احترامی که برای آقای برادران قائلم، باید عرض کنم که به هیچ عنوان مسئله فشار کاری حوزه فوتبال دلیل استعفای بنده نبوده است و طی سال‌های فعالیت هرگز زیر بار هیچ فشاری شانه خالی نکرده‌ام.

وی با اشاره به رضایت نسبی جامعه فوتبال و به‌ویژه اصحاب رسانه از اقدامات کمیته روابط عمومی و سخنگوی هیأت طی مدت فعالیت، تصریح کرد: این اقدامات با کمترین امکانات و نیروی انسانی ممکن صورت گرفته و به اذعان بسیاری از دوستان ما در هیئت و حوزه فوتبال گاه حتی فراتر از حد انتظار بوده است؛ لذا طرح مسائل فرافکنانه‌ای همچون فشار کاری و امثالهم ناشی از کم‌لطفی است.

سخنگوی مستعفی هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: بنده به‌دلایل مختلفی از جمله عدم تحقق وعده‌های متناسب با متن حکم ابلاغی از سوی شخص رئیس هیئت و همچنین ناهماهنگی مداوم و ضعف ساختاری مجموعه استعفا کرده‌ام.

رفسنجانی با اشاره به اینکه رئیس هیئت فوتبال استان بایستی بر عملکرد بعضی افراد در این مجموعه نظارت ویژه داشته باشد، گفت: شاید در این برهه مصلحت نباشد که برخی مسائل را باز کنم، ولی بهتر است دوستان ما در رأس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیش از توجه به حاشیه‌ها، متن فوتبال را مورد توجه قرار دهند و بر عملکرد بعضی افراد نظارت ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: بنده در این مدت کوتاه سعی کردم تا ضمن ارائه شفاف مواضع و تعامل مستمر با اصحاب محترم رسانه، موضوعات مهمی همچون پیگیری جهت برخورد با متخلفین و سودجویان را دنبال کنم. به گفته بسیاری از اهالی فوتبال به‌ویژه مربیان و رئیس کمیته جوانان هیئت استان بازخورد فوق‌العاده مثبتی داشته است. امیدوارم دوستان به جای پرداختن به حاشیه‌ها، تمام توان خود را برای حل معضلات و نجات فوتبال خراسان از وضع موجود به کار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.