سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنانی که در اردوی کنونی تیم ملی شرایط بهتری را دارند به اردوی تیم «الف» دعوت خواهیم کرد.

ناظم‌الشریعه: بازیکنانی که شرایط بهتری دارند را به اردوی تیم «الف» دعوت می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین،محمد ناظم‌الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: این سومین و آخرین اردوی ما است و بعد از این اردو جمع‌بندی و بچه‌هایی که شرایط بهتری دارند را به اردوی بعدی دعوت خواهیم کرد تا با تیم «الف» تمرین کنند و برای تورنمنت تبریز آماده شوند. نه اینکه سایر بازیکنان را کنار بگذاریم، اما با توجه به نیازمان تعدادی از بچه‌ها را برای اردو بعد دعوت خواهیم کرد.

وی در مورد حضور محمدرضا ساکت و علی کفاشیان در اردوی تیم ملی تصریح کرد: کفاشیان و ساکت به اردوی تیم ملی آمدند و از فرآیندی که در تیم ملی انجام می‌شود، بسیار راضی بودند. فکر می‌کنم نیاز فوتسال ما است که تیم‌های ملی متعددی داشته باشیم و همه به این باور برسند که وقتی زحمت می‌کشند، دیده می‌شوند. قطعاً بازیکنان دیگری نیز هستند که حق‌شان است به تیم ملی دعوت شوند، اما ما با توجه به نیازمان بازیکنان را دعوت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که «آیا از بازیکنان جوان در تورنمنت تبریز استفاده خواهد کرد یا خیر؟» گفت: بله، با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در این تورنمنت حضور خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، تورنمنت فوتسال تبریز از ۳۱ شهریور تا ۴ مهر با حضور تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.