اقدام برخی سربازان ارتش اسرائیل در انتشار تصویری از یک جنگنده اف-۳۵ در یک پایگاه زیرزمینی نگرانی‌هایی را درباره احتمال درز اطلاعات محرمانه در محافل صهیونیستی ایجاد کرده است.

درز اطلاعات محرمانه ارتش اسرائیل در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، سربازان صهیونیست تصاویری را از تجهیزات محرمانه رژیم صهیونیستی گرفتند و آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کردند. آن‌ها با این عمل اطلاعات حساسی را در معرض دید عموم قرار دادند.

شبکه «Hadashot TV» روز سه شنبه گزارش داد یکی از این عکس‌ها مربوط به جنگنده اف-۳۵ رژیم صهیونیستی در یک پناهگاه زیرزمینی در پایگاه «نواتیم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی است. اف-۳۵ در عکس منتشره مسلح است. نیروی هوایی اجازه نمی‌دهد تصاویر اف-۳۵ مسلح  منتشر شود، چون نمی‌خواهد کسی از قابلیت‌های این جنگنده مطلع شود. این شبکه درباره محل انتشار عکس مذکور اطلاعاتی نداد.

علاوه بر این، یک تکنسین در پایگاه نگهداری تانک‌ها در بلندی‌های جولان عکس یک تانک سری را در صفحه اینترنتی یک انجمن نظامی قرار داده است. یکی از افسران صهیونیست در مصاحبه با شبکه Hadashot گفت: «این کار مثل جاسوسی است. هر کسی که این کار را انجام می‌دهد در حال کمک کردن به دشمنان اسرائیل است».

یکی از اعضای نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز یک عکس از اتاق رزم یگان کماندوهای نیروی دریایی منتشر کرده است. این عکس نیز روی همان صفحه انجمن نظامی قرار گرفته است.

براساس گزارش فوق، این عکس‌ها را سربازان و افسرانی گرفته‌اند که اجازه انتشار این گونه مطالب را نداشته اند. پس از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی متوجه این اشتباه شدند تمام تلاششان را به کار گرفتند تا همه‌ی عکس‌ها از فضای مجازی جمع‌آوری شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.