گیلان- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اعلام این خبر که سوخت کافی فراتر از حد نیاز در انبارهای استان موجود است گفت:‌ کمبود بنزین در گیلان شایعات برخی از رسانه‌های معاند است.

کمبود بنزین در گیلان شایعه برخی رسانه‌های معاند است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان،‌ علی اصغر عباسی اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان هیچ مشکلی در تهیه و عرضه سوخت در جایگاه‌های استان ندارد و هرگونه شایعه رسانه‌های معاند در مورد کمبود بنزین را به شدت تکذیب می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان عنوان کرد:‌ در حال حاضر بنزین کافی برای توزیع در بین جایگاه‌های عرضه سوخت گیلان در انبارهای استان به صورت کامل موجود است بنابراین در صورت افزایش میزان مصرف نیز کوچک‌ترین نگرانی در این مورد وجود ندارد.

عباسی به تأثیر رواج شایعات در فضاهای مجازی و افزایش میزان مصرف بنزین در گیلان اشاره کرد و افزود: ‌میزان مصرف بنزین گیلان در روزهای عادی حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر است در حالی‌که این میزان در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۴ میلیون لیتر افزایش پیدا کرد.

وی وجود هرگونه کمبود سوخت در جایگاه‌های گیلان را شدیداً تکذیب کرد و بیان داشت:‌ اعتصاب نفت‌کش‌های سوخت‌رسان،‌ کمبود بنزین و یا تعطیلی و خودداری برخی جایگاه‌داران گیلان از عرضه بنزین به مصرف‌کنندگان از شایعات بی‌پایه و اساسی بوده که توسط معاندان به راه افتاده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان مراجعه خیل عظیمی از مردم به جایگاه‌های عرضه بنزین را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ همراه شدن مردم،‌ باور کردن این شایعات توسط آنان و مراجعه خیل عظیم مصرف‌کنندگان به جایگاه‌ها،‌ موجب تشدید اختلال در روند عرضه بنزین شد.

عباسی تعطیل شدن جایگاه‌ها را خط قرمز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان اعلام کرد و ابراز داشت:‌ این شرکت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به جهت وقوع مسائلی نظیر ترافیک محورها و مدت زمان بالای رسیدن سوخت به جایگاه‌های استان گیلان، مردم دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به این مسئله که ‌ظرفیت عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت گیلان بیش از ۹ میلیون لیتر بنزین در طول روز است عنوان کرد:‌ در حال حاضر با توجه به موجودی سوخت بسیار بالای انبارها و مخازن استان گیلان،‌ هیچ مشکل خاصی در عرضه بنزین به مصرف‌کنندگان وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.